Game of Thrones از مرغ برای طراحی اژدهاها استفاده کرده است

8 November 2017 - 09:00

به تازگی‌ها معلوم شده است که Game of Thrones «بازی تاج و تخت» ساخته‌ی HBO برای طراحی اژدهاهای دنریس تارگرین از آناتومی مرغ استفاده کرده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

به علت افسانه‌ای بودن اژدهایان، قرار دادن اساس آن‌ها بر روی یک حیوان واقعی همیشه چالش‌برانگیز خواهد بود. افرادی که بر روی Game of Thrones «بازی تاج و تخت» کار می‌کردند، نتوانستند یک حیوان بالدار برای الگوگیری انتخاب کنند، بنابراین در آخر تصمیم گرفتند که از یک مرغ استفاده کنند.

شرکت جلوه‌های ویژه‌‌ی Pixomondo از فصل دوم به اژدهاها جان بخشیده است و مدیر عامل آن، تیلو کوتر (Thilo Kuther) در گفت‌وگویی با Gamespot مشخص کرد که آیا اول مرغ آمد یا تخم مرغ!

وقتی آن‌ها در فصل سه و چهار بزرگ‌تر شدند، کلی حرف مانند «پس اگر اژدها اینقدر بزرگ است چگونه خودش را بلند خواهد کرد؟ این چیست؟ آیا یک خفاش است؟ یا یک پرنده است؟ آیا عقاب است؟ و مقدار انرژی که برای این بحث‌ها گذاشته شد غیرقابل باور است. برای همین به یک فروشگاه Trader Joe’s رفتند و یک مرغ خریدند و آن را باز کردند و گفتند «خب این چگونه کار می‌کند»

بیشتر افراد برای تصور یک مرغ که از دهانش آتش بیرون می‌آید دچار مشکل می‌شوند اما با حرکت اژدهاهای دنی شما می‌توانید تشابه مرغ را ببینید. با انجام تحقیقات جدی، این شرکت به اطلاعاتی مانند فشار رو به پایین، نحوه‌ی عملکرد تاندون‌ها و نوع نیرویی که می‌تواند اژدها را از زمین بلند کند دست یافتند.

در حالی که پیدا کردن مرغی به اندازه‌ی دروگون، ریگال و ویسریون سخت است، سریال مجبور بود تا جانوران مرغ اندامش را با بزرگتر شدنشان وفق دهد. با بزرگ‌تر شدن اژدهاها با هر فصل، Pixomondo همیشه علم را در ذهن تیم جلوه‌های ویژه در اولویت قرار داده است. با این حال کوتر تایید کرد که وقتی جان اسنو با دروگون روبرو شد آن‌ها از حیوان دیگری با سایز نزدیک به دروگون استفاده کردند.

شما انتظار دارید که آن چگونه خواهد بود برای همین است که آن‌ها به فیل‌ها نگاهی انداختند، که پوست سخت‌تر و ضمخت‌تر دارند اما شما در نواحی صورت پوست نرم‌تری را می‌بینید و وقتی به آن دست می‌زنید کمی فرو می‌رود. پس شما فرو رفتن انگشتان را می‌بینید. وقتی صحنه را فیلم‌برداری می‌کنند، آن‌ها معمولا یک تشک دارند که می‌توانند به آن دست بزنند و انگشتانشان را فشار دهند و ما آن اطلاعات را می‌گیریم و آن را به پوست اژدها اعمال می‌کنیم.

چه مرغ، فیل یا خفاش، نمی‌توان تکذیب کرد که اژدهاهای Game of Thrones «بازی تاج و تخت» بهترین تجسم این هیولاهای افسانه‌ای است که به صفحه ی تلویزیون راه پیدا کرده است. با رسیدن سریال به آخرین فصلش تیم جلوه‌های ویژه کار سخت‌تری پیش رو دارند زیرا دروگون و ریگال باید با ویسریون مقابله کنند.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.