لورن کوهن همبازی مارک والبرگ در فیلم اکشن Mile 22 شد

9 November 2017 - 16:00

لورن کوهن (Lauren Cohan)، بازیگر سریال The Walking Dead، همبازی مارک والبرگ (Mark Walhberg) در فیلم اکشن Mile 22 شد. شرکت STXfilms که ساخت این فیلم را بر عهده دارد، این خبر را روز سه‌شنبه همین هفته به صورت رسمی اعلام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

پیتر برگ (Peter Berg) که کارگردانی فیلم‌هایی نظیر Lone Survivor «تنها بازمانده» و Deepwater Horizon «افق آب‌های عمیق» را در کارنامه کاری خود دارد، این فیلم را مقابل دوربین خواهد برد. افرادی نظیر جان مالکوویچ (John Malkovich)، روندا رزی (Ronda Rousey) و ایکو اُوایس (Iko Uwais) نیز در این فیلم هنرنمایی خواهند کرد. مراحل تولید و فیلمبرداری «۲۲ مایل» از اواخر ماه جاری آغاز خواهد شد.

داستان فیلم «۲۲ مایل» درباره یکی از افسران سازمان سیا است که تصمیم دارد تا در عملیاتی مخفی، یکی از افسران پلیس مرموز را از اندونزی خارج کند. این در حالی است که افراد زیادی مانع از صورت گرفتن این عملیات هستند و کار را برای او سخت می‌کنند.

شرکت STX که اکران فیلم Bad Moms Christmas «کریسمس مادرهای بد» را در برنامه دارد، امیدوار است تا فیلم «۲۲ مایل» آغازکننده یک سری سینمائی برای این شرکت باشد و ساخت سریال‌های تلویزیونی و پروژه‌های واقعیت مجازی مرتبط با آن را در برنامه‌های پیش‌روی خود دارد.

گراهام رولاند (Graham Roland) و لی کارپنتر (Lea Carpenter) وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. برگ، والبرگ و استفن لوینسن (Stephen Levinson) به عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه نقش دارند.

کوهن بیش از هر چیزی به واسطه بازی در نقش مگی گرین (Maggie Greene) در سریال محبوب شبکه AMC یعنی The Walking Dead شناخته شده است. وی در پروژه‌هایی نظیر سریال The Vampire Diaries، محصول شبکه The CW و فیلم Batman v. Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طولع عدالت» نیز حضور داشته است.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.