جولیانا مارگولیس به بازیگران سریال Dietland پیوست

9 November 2017 - 17:04

شبکه‌ی ای‌ام‌سی (AMC) اعلام کرد که جولیانا مارگولیس (Julianna Margulies)، که تهیه‌کننده و بازیگری است که تاکنون موفق به دریافت جوایز امی و گلدن گلوب شده است، و همچنین در فیلم‌هایی مانند The Good Wife «همسر خوب» و ER «ای‌آر» ایفای نقش کرده است؛ قرار است تا نقش کیتی مونت‌گومری (Kitty Montgomery) را در سریال Dietland ایفا کند؛ این سریال کاری از مارتی نکسون (Marti Noxon)، تهیه‌کننده و مسئول برنامه‌های تلوزیونی است، که برنامه‌های متعددی مانند برنامه‌ی Mad Men UnReal را در کارنامه‌ی خود دارد. این سریال یک محصول مشترک بین استودیو ای‌ام‌سی و کمپانی تلوزیونی اسکای‌دنس (Skydance) است. داستان این سریال نیز برگرفته شده از یک رمان با همین نام، به نویسندگی سارای والکر (Sarai Walker) است که در سال ۲۰۱۵ بهترین فروش را در بین رمان‌ها کسب کرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در ادامه شما می‌توانید نظرات نکسون درباره‌ی جولیانا مارگولیس را بخوانید:

جولیانا به گونه‌ای شیطانی، با استعداد و زیبا است؛ به خاطر همین ویژگی‌ها او گزینه‌ی مناسبی برای بازی در نقش کیتی در این سریال است. من واقعا خوشحالم از این‌که فرصت همکاری با او را به‌دست آورده‌ام. او یک انسان ویژه و یک بازیگر نادر است. من نمی‌توانم منتظر بمانم تا این پروژه رو شروع کنم و جهانی که میخواهیم را در این نمایش به تصویر بکشم. همچنین من از ای‌ام‌سی و اسکای‌دنس نیز به‌خاطر حمایت‌های‌شان از ما سپاسگزارم، و همچنین سپاسگزارم که با وجود داستان وحشی این فیلم، به تیم سازنده‌ی سریال Dietland اعتماد دارند.

شخصیت مارگولیس، یا همان کیتی، یک ویراستار مجله‌ی بلند پرواز است که یک سازمان تروریستی فمنیست شروع به هدف‌گیری افراد اطراف او می‌کند و این اتفاق موجب می‌شود تا دنیای کیتی به هرج و مرج بیافتد. وقتی او در چرخه‌ی اخبار وحشتناک گیر می‌افتد، کیتی دیگر نمی‌تواند بر روی مهارت‌های رسانه‌ای گذشته خودش اتکا کند و او باید در جایی که دیگر هیچ قانونی اعمال نمی‌شود، یک بازی جدید را آغاز کند. در لیست بازیگران این سریال که جدیدا مارگولیس به آن اضافه شده است، جوی ناش (Joy Nash) نیز به عنوان بازیگر اصلی حضور دارد.

داستان این فیلم برای مقابله با اتفاقات پشت‌پرده‌ی صنعت زیبایی نوشته شده است. داستان سریال Dietland ماجرای زنی به نام پلام کتل (Plum Kettle) با بازی جوی ناش را دنبال می‌کند که دارای اضافه وزن است و درحال آمادگی برای جراحی کاهش وزن است، و در عین حال زندگی او درحال پیشرفت توسط دو جناح رقیب فمنیست است. پلام در بین ایده‌های سنتی و نظرات افراطی جدید گیر کرده است و او باید برای خودش تصمیم بگیرد که آیا انقلابی به‌عنوان “جنگ جنسیت‌ها” به واقعیت بپیوندد یا خیر. قرار است تا سریال Dietland در سال ۲۰۱۸ پخش شود؛ این سریال ۱۰ قسمت دارد.

در کنار نکسون، دیوید الیسون (David Ellison)، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) و مارسی راس (Marcy Ross) نیز از طرف شرکت اسکای‌دنس، در تولید سریال Dietland همکاری می‌کنند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.