اولین تریلر از فیلم The Post منتشر شد| فیلم جدید اسپیلبرگ با بازی تام هنکس و مریل استریپ

9 November 2017 - 22:00

استودیو فاکس قرن بیستم، اولین تریلر و پوستر از فیلم The Post که توسط استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) ساخته شده است را عرضه کرد، این فیلم درباره‌ی انتقال مدارکی مربوط به پنتاگون است. در این فیلم تام هنکس (Tom Hanks) که تا به حال دوبار برنده‌ی جایزه اسکار شده است و مریل استریپ (Meryl Streep) که توانسته سه بار جایزه اسکار را از آن خود کند، بازی می‌کنند، در ادامه‌ی لیست بازیگران فیلم آلیسون بری (Alison Brie)، دیوید کراس (David Cross)، بروس گرینوود (Bruce Greenwood)، تریسی لتس (Tracy Letts)، باب ادنکیرک (Bob Odenkirk)، سارا پاولسن (Sarah Paulson)، زک وودز (Zach Woods)، برادلی وایتفرد (Bradley Whitford)، جسی پلمونس (Jesse Plemons) و متیو ریس (Matthew Rhys)  حضور دارند. در انتهای متن می‌توانید شاهد پوستر منتشر شده باشید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

کارگردان این فیلم استیون اسپیلبرگ است، The Post فیلمی درام و هیجانی است و موضوع آن درباره‌ی ماجرایی مشکوک و شاید غیرواقعی بین اولین ناشر زنی (کاترین گراهام) که توانست روزنامه‌ای مشهور را در آمریکا نشر کند یعنی روزنامه The Washington Post و ویراستاری به نام بن بردلی است. آن دو به رقابت با روزنامه The New York Times می‌پردازند و در تلاش برای برملا کردن راز‌هایی بزرگ از سیاست‌مداران و چهار رییس جمهور اخیر آمریکا هستند که برای سه دهه مخفی مانده بود. آن دو باید در این راه بر خطر‌هایی که موقعیت شغلی و آزادی آن‌ها را تهدید می‌کند غلبه کنند تا بتوانند حقیقت‌هایی که برای مدت‌‌ها پنهان مانده بود را آشکار کنند.

این پنجمین فیلمی است که اسپیلبرگ آن را کارگردانی کرده و هنکس در آن بازی می‌کند درحالی که استریپ تا به حال در فیلم‌های اسپیلبرگ نقشی را برعهده نگرفته است و تنها در فیلم‌‌ A.I. Artificial Intelligence صداپیشگی The Blue Fairy را برعهده داشت.

فیلم‌نامه نویس این فیلم تازه‌کاری به نام لیز هانا (Liz Hannah) بوده و بازنویسی آن توسط جاش سینگر (Josh Singer) صورت گرفته است، تهیه‌‌کنندگان این فیلم امی پاسکال (Amy Pascal)، اسپیلبرگ هستند.

فیلم The Post در ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷ در مناطق محدودی اکران خواهد شد و اکران اصلی آن در تاریخ ۱۲ ژانویه سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

 

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.