مارک همیل توضیحاتی پیرامون شخصیت منفی Luke در فیلم The Last Jedi داد

11 November 2017 - 17:08

با توجه به نشانه‌هایی که در تریلر‌های فیلم Star Wars: The Last Jedi وجود دارد، اینطور به‌نظر می‌رسد که شخصیت Luke، (که توسط مارک همیل بازی می‌شود) به شخصیتی منفی تبدیل شده است. در طی مصاحبه‌ای با همیل در Disney Rewards Insider، او این موضوع را بیان کرد که بُعدی منفی از شخصیت Luke در این سری وجود خواهد داشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

همیل می‌گوید:

در فیلم Star Wars: The Force Awakens شخصیت Luke اعتماد به نفس خود را نسبت به توانایی‌هایش برای گرفتن تصمیم‌های خوب از دست داد ولی این بدین معنی نبود که او تبدیل به شخصیتی منفی و شیطانی شده باشد. اما تغییر در شخصیت وی طوری است که من هرگز انتظار آن را نداشتم.

ستارگان این فیلم عبارت هستند از: مارک همیل (Mark Hamill)، کری فیشر (Carrie Fisher)، آدام درایور (Adam Driver)، دیسی ریدلی (Daisy Ridley)، جان بویگا (John Boyega)، اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، اندی سرکیس (Andy Serkis)، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)، دامهال گلیسون (Domhnall Gleeson)،‌آنتونی دانیلز (Anthony Daniels)، گوئندولین کریستی (Gwendoline Christie)، کلی ماری ترن (Kelly Marie Tran)، لورا درن (Laura Dern) و بنیسیو دل تورو (Benicio Del Toro).

نویسنده و کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi ریان جانسون (Rian Johnson) است و تهیه‌کنندگان آن عبارت‌اند از کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) و رام برگمن (Ram Bergman) و در نهایت جی جی آبرامز (J.J. Abrams)، تام کارنووسکی (Tom Karnowski) و جیسون مک‌گاتلین (Jason McGatlin) مدیران اجرایی این فیلم هستند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi در کشور آمریکا و در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.