پوستر جدید Bright ویل اسمیت و جوئل ادگرتون را در کنار هم نشان می‌دهد

11 November 2017 - 09:11

نتفلیکس تماشاگران آنلاین را برای دیدن Bright «روشن»، فانتزی مدرن جدیدش، با ارائه‌ی پوستری که شامل ستاره‌های فیلم است، آماده می‌کند. این پوستر جدید برای فیلم ویل اسمیت (Will Smith) و جوئل ادگرتون (Joel Edgerton) درست بعد از تریلر دوم منتشر شد و به بینندگان دید بهتری به دنیای افسر وارد (اسمیت) و جاکوبی (ادگرتون) نشان می‌دهد. که وارد یک انسان و جاکوبی یک اورک است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Bright «روشن» به دنیایی تمرکز دارد که موجودات جادوئی در کنار انسان‌ها زندگی می‌کنند. اسمیت و ادگرتون نقش دو همکار را بازی می‌کنند که باید به تعصبات خود غلبه کنند تا بتوانند با هم همکاری کنند. با اضافه کردن الف‌ها و اورک‌ها و همچنین چند موجود غیر عادی دیگر به لس آنجلس، این فیلم یک دنیای زیرزمینیِ فانتزی برای شخصیت‌ها می‌سازد تا به اکتشاف آن بپردازند.

Bright «روشن» به عنوان یک بلاک باستر شروع کرده است. این فیلم ساخته‌ی دیوید آیر (David Ayer) (کارگردان Suicide Squad «جوخه‌ی انتحاری») است و پوستری که نتفلیکس منتشر کرد نیز حال و هوای Training Day «روز تمرین» را با چاشنی جادو به بیننده منتقل می‌کند. تجربه‌ی قبلی آیر با Training Day «روز تمرین» قطعا تاثیراتی بر فیلم داشته است. از انتخاب رنگ‌ها گرفته تا قرار گرفتن نقش‌های اسمیت و ادگرتون که حس واقع گرایانه‌ای به فیلم می‌بخشد. این پوستر نگاهی عالی به دنیایی که این دو قرار است با آن روبرو شوند ارائه می‌کند.

 

 

به گفته‌ی خلاصه‌ی رسمی Bright «روشن»، این فیلم خشونت و اکشن زیادی در کنار یک راز جالب دارد.

 Bright «روشن» که در زمان حالِ جایگزین رخ می‌دهد و داستان دو پلیسی را شرح می‌دهد که گذشته‌ای بسیار متفاوت دارند. (وارد، یک انسان که نقش آن را ویل اسمیت بازی می‌کند و جاکوبی، یک اورک که نقش او را جوئل ادگرتون در دست دارد.) آن دو به یک گشت معمولی می‌روند که در آخر آینده را آنگونه که می‌شناسند تغییر خواهد داد. با جنگیدن با دشمنان در کنار مشکلات شخصی خود، آن‌ها باید با هم کار کنند تا یک عتیقه‌ی قدیمی را که اگر به دست افراد نادرست بیافتد می‌تواند همه چیز را نابود کند، حفظ کنند.

 Bright «روشن» به جمع فیلم‌های اورجینالی مانند Okja «اوکجا» و Extremis «اکسترمیس» می‌پیوندد و این غول سرویس تماشای آنلاین قصد دارد با آن‌ بخش فیلم‌هایش را از فیلم‌های خارجی به فیلم‌های بلاک‌باستر گسترش دهد. با توجه به دانسته‌ها، این فیلم یک تلفیق نامعمول اما جالب از True Blood «خون واقعی» و Bad Boys «پسران بد» است. با اینکه نتفلیکس قبلا با فیلم‌های خارجی تجربه داشته است، اما این یک فیلم بلاک باستر است که توسط یک سرویس تماشای آنلاین ساخته می‌شود و خود پیشرفت هیجان‌انگیزی برای این شرکت است.

فیلم که کارگرانی آن را آیر با فیلمنامه‌ای از مکس لندیس (Max Landis) بر عهده دارد، علاوه بر اسمیت و ادگرتون، شامل بازیگرانی چون: نومی راپیس (Noomi Rapace)، لوسی فرای (Lucy Fry)، ادکار رامیرز (Edgar Ramirez)، آیک بارینهولتز (Ike Barinholtz) و … می‌شود.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.