گیرمو دل تورو از تاریخ آغاز تولید فیلم Fantastic Voyage می‌گوید

11 November 2017 - 19:00

گیرمو دل تورو (Guillermo del Toro) با وجود بازنشستگی یک ساله خود از امر کارگردانی، همچنان در پروژه ساخت نسخه بازسازی فیلم Fantastic Voyage «سفر خارق‌العاده» نقش دارد. دل تورو این روزها با فیلم بسیار موفق The Shape of Water «شکل آب» مورد توجه قرار دارد. این فیلم که داستان عشق یک زنِ لال به موجودی از جنس آب را روایت می‌کند تحسین منتقدان را برانگیخته است و اغلب با عنوان «شاهکار» از آن یاد می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

چندی پیش دل تورو بیان کرد که تصمیم دارد برای مدت کوتاهی خود را بازنشسته کند و اینک تنها به ترویج و تبلیغ آخرین ساخته خود، یعنی فیلم «شکل آب» مشغول است. وی به تازگی از دلایل خود برای این تصمیم با وب‌سایت «Collider» صحبت کرده و اطلاعاتی از فیلم در دست ساخت «سفر خارق‌العاده» نیز منتشر کرده است. وی در این خصوص اظهار داشت:

[ساخت این فیلم] همچنان در تقویم کاری وجود دارد. من ماه سپتامبر سال گذشته میلادی خبر ساخت این فیلم را اعلام کردم و اگر همه‌چیز خوب پیش برود این اتفاق خواهد افتاد؛ احتمالاً [ساخت این فیلم] سپتامبر سال آینده آغاز گردد. ما دوباره در حال ساخت مقدمات این کاریم و آن را برای مدتی به تاخیر انداخته‌ایم. ساخت این فیلم از نظر فنی بسیار مشکل است و من نیاز دارم تا اطلاعاتی بیشتر درباره برخی چیزها بدست آورم. ما تحقیق‌هایمان در این باره را انجام داده‌ایم و یک سری چیزها نیز ساخته‌ایم. من اصلاً نمی‌دانم که آیا نهایتاً این فیلم ساخته خواهد شد یا نه. من این نکته را در این ۲۵ سال یاد گرفته‌ام. اما، ما هنوز بر روی این پروژه کار می‌کنیم.

بی‌شک این سخنان دل تورو برای طرفداران وی و فیلم «سفر خارق‌العاده» مسرت‌بخش است. با این حال، طرفداران باید کمی در خصوص انتظار خود محتاط‌تر باشند چراکه تاکنون دل تورو بر روی پروژه‌های زیادی کار کرده است که نهایتاً ساخت‌شان لغو شده و یا از تیم توسعه آن‌ها خارج شده است.

فیلم «سفر خارق‌العاده» برای چندین سال است که در دست ساخت و توسعه قرار دارد و تاکنون افراد زیادی برای هدایت این پروژه مشخص شده‌اند. جیمز کامرون (James Cameron) که خود یکی از گزینه‌های کارگردانی این فیلم است، به عنوان تهیه‌کننده در ساخت فیلم «سفر خارق‌العاده» نقش دارد. هنوز تاریخ اکران مشخصی برای فیلم «سفر خارق‌العاده» اعلام نشده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.