گیشه هفتگی سینمای ایران | «خالتور» میلیاردی شد

11 November 2017 - 21:46

در پایان هفته گذشته فیلم سینمایی «خالتور» ساخته آرش معیریان، توانست بعد از گذشت ده روز اکران، از مرز فروش یک میلیارد تومان عبور کند. فیلم سینمایی «زرد» ساخته مصطفی تقی زاده هم به فروش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی نزدیک شد و «خفه‌گی» فریدون جیرانی هم ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروش کرد. فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» تهمینه میلانی هم به مرز فروش دو میلیارد تومان نزدیک شد.

انزوا

فیلم سینمایی «انزوا» ساخته مرتضی علی عباس میرزایی با بازی امیرعلی دانایی، نادر فلاح، بهنوش بختیاری، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی، جمشید هاشم‌پور، همایون ارشادی، امید روحانی، سیامک صفری و… که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای تهران و برخی شهرستان‌ها به نمایش درآمد. بنا بر اعلام سایت سینما تیکت، این فیلم تاکنون بیش از ۷ میلیون تومان فروش کرده است.

خالتور

کمدی «خالتور» ساخته آرش معیریان، با بازی محمدرضا شریفی نیا، پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، علی صادقی، سحر قریشی، مریم امیرجلالی و محمدرضا هدایتی از دهم آبان ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. بنا بر اعلام عبدالله علیخانی مدیرعامل «پویا فیلم»، «خالتور» در ده روز گذشته ۶۰۰ میلیون تومان در تهران و ۴۶۰ میلیون تومان هم در سینماهای شهرستان فروش کرده است تا با پایان هفته گذشته فروش کل این فیلم سینمایی از مرز یک میلیارد تومان عبور کند. «خالتور» روز گذشته هم ۱۴۸ میلیون تومان فروخت.

غیرمجاز

فیلم سینمایی غیر مجاز، ساخته حسن یکتا پناه با بازی میلاد کی مرام، لیلا زارع، لوون هفتوان از دهم آبان در سینماهای کشور اکران شد. حبیب اسماعیلی مدیرعامل رسانه فیلمسازان، فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را ۹۰ میلیون تومان اعلام می کند.

خفه‌گی

فیلم سینمایی «خفه‌گی» ساخته فریدون جیرانی با بازی نوید محمد زاده‏، الناز شاکردوست، پردیس احمدیه، ماهایا پطروسیان و پولاد کیمیایی برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مورد توجه منتقدان سینمایی قرار گرفت. این فیلم از ۲۶ مهرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمده است. سعید عراقی مدیر پخش دفتر «بلیت» فروش «خفه‌گی» تا پایان شب گذشته را سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم در روز جمعه ۱۰۸ میلیون در تهران و ۴۳ میلیون تومان در سینماهای شهرستان فروش کرد.

زرد

فیلم سینمایی «زرد» ساخته مصطفی تقی زاده با بازی بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان افشار و شهرام حقیقت دوست از دوازدهم مهرماه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. روژین میرزایی مدیر فروش «فیلمیران»، درآمد «زرد» تا پایان شب گذشته را ۴ میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم در روز جمعه هم ۸۹ میلیون تومان در سینماهای تهران فروش کرد.

آزاد به قید شرط

فیلم سینمایی «آزاد به قید شرط» ساخته حسین شهابی با بازی امیر جعفری، شقایق فراهانی، لیلا اوتادی، دیبا زاهدی از ۲۶ مهر ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. بنا بر اعلام جواد قاضی مدیر پخش گویا فیلم، «آزاد به قید شرط» تا پایان شب گذشته ۲۶۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در روز گذشته ۲۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

شنل

فیلم سینمایی «شنل» ساخته حسین کندری با بازی باران کوثرى، رضا بهبودى، بهار کاتوزى، مسعود فروتن و… از ۲۶ مهرماه در سینماهای کشور اکران شد. سعید خانی مدیر پخش «نسیم صبا» فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را ۲۲۵ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم سینمایی همچنین در روز گذشته هم ۱۹ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

خانه دختر

فیلم سینمایی «خانه دختر» ساخته شهرام شاه حسینی  به تهیه کنندگی محمد شایسته از نوزدهم مهرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. در این فیلم که نزدیک به سه سال توقیف بود، حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، بابک کریمی، رعنا آزادی ور و رویا تیموریان بازی می‌کنند. احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم، فروش «خانه دختر» تا پایان شب گذشته را دو میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم در روز گذشته هم ۵۵ میلیون تومان فروش کرد.

حقه باز دم دراز

«حقه باز دم دراز» ساخته علیرضا محمود زاده با بازی سحر ولد بیگی از نوزدهم مهرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. داریوش باباییان مدیرعامل شکوفا فیلم، فروش این فیلم کودک و نوجوان تا پایان شب گذشته را ۴۶۵ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم روز گذشته ۲۷ میلیون تومان فروش کرد.

ایتالیا ایتالیا

«ایتالیا ایتالیا» کاوه صباغ زاده که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از دوازدهم مهر ماه در سینماهای کشور اکران شد. در این فیلم حامد کمیلی، سارا بهرامی و فرید سجادی حسینی به ایفای نقش می‌پردازند. مهدی صباغ زاده مدیرعامل نیمروز فیلم، فروش کل این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم روز گذشته هم ۳۰ میلیون تومان فروش کرد.

ملی و راه‌های نرفته‌اش

جدیدترین ساخته سینمایی تهمینه میلانی با بازی میلاد کیمرام، ماهور الوند، السا فیروز‌آذر، جمشید هاشم‌پور و… از بیست و دوم شهریور ماه روی پرده سینماهای کشور رفته است. این فیلم تا پایان شب گذشته یک میلیارد و ۹۱۷ میلیون تومان فروش کرده است. «ملی و راه‌های نرفته‌اش» هم روز گذشته ۳۰ میلیون تومان فروش کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.