بازیگران فیلم جدید محمدحسین مهدویان، «لاتاری» معرفی شدند

12 November 2017 - 18:00

با صدور پروانه ساخت فیلمنامه «لاتاری» بعد از فراز و نشیب‌های فراوان، سید محمود رضوی چند هفته پیش اعلام کرد که پیش تولید این فیلم سینمایی به زودی آغاز می‌شود. امروز روابط عمومی «لاتاری» از حضور قطعی جواد عزتی، ساعد سهیلی و هادی حجازی‌فر به عنوان اولین بازیگران این فیلم سینمایی خبر داد.

جدیدترین فیلم سینمایی محمدحسین مهدویان به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی به زودی جلوی دوربین می‌رود. علاوه بر عزتی، حجازی‌فر و سهیلی، حضور زیبا کرمعلی، در این فیلم قطعی شده است. این بازیگر قرار است برای اولین بار نقش اصلی را در این فیلم را بازی می‌کند.

فیلمبرداری «لاتاری» که داستان آن به قاچاق دختران ایرانی به کشورهای عربی می‌پردازد، قرار است در تهران و خارج از کشور انجام شود. هادی بهروز به عنوان مدیر فیلمبرداری، حبیب خزاعی‌فر آهنگساز، و سجاد پهلوان‌زاده به عنوان تدوین‌گر در پروژه «لاتاری» با محمدحسین مهدویان همکاری می‌کنند.

مهدویان پیش از این فیلم‌های «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز» را جلوی دوربین برده بود و مورد توجه قرار گرفته بود. با توجه به حواشی صدور پروانه ساخت «لاتاری»، بسیاری منتظر سومین ساخته سینمایی این کارگردان جوان هستند.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.