درک کونولی نویسندگی فیلم Metal Gear Solid را برعهده خواهد داشت

13 November 2017 - 22:41

درک کونولی (Derek Connolly)، نویسنده فیلم موفق Jurassic World، نویسندگی اقتباسی که قرار است توسط استودیو سونی ساخته شود را برعهده گرفته و این اقتباس برگرفته از بازی مشهور و دوست داشتنی Metal Gear Solid است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

جردن وگت-رابرت (Jordan Vogt-Roberts)‌ کسی که در ساخت فیلم Kong: Skull Island با کونولی همکاری داشت، کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت.

تهیه‌کننده فیلم نیز آوی آراد (Avi Arad) است.

بازی Megal Gear Solid که توسط هیدئو کوجیما خلق شده است اولین بار برای کنسول پلی استیشن ۱ در سال ۱۹۹۸ عرضه شد و ماجرای آن مربوط به ماموری به نام Snake است که وظیفه‌ی نفوذ به یک تسهیلات سلاح‌های هسته‌ای را دارد تا بتواند تهدیدی تروریستی، که از جانب گروه Foxhound است را خنثی کند.

استعداد کونولی و کالین ترورو که در ساخت فیلم Jurassic World با یک‌دیگر همکاری داشتند، توسط استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) کشف شد.

در پی موفقیت بزرگ کونولی در فیلم‌نامه نویسی فیلم Jurassic World، او درگیر ساخت فیلم‌های جدیدی همچون Intelligent Life و دنباله فیلم Jurassic World شد، او همچنین در ساخت فیلم‌‌ Kong: Skull Island همکاری داشته است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.