جایگزین بازیگران انصرافی فیلم «سوء تفاهم» مشخص شدند

13 November 2017 - 20:00

پس از انصراف بهرام رادان، لیلا حاتمى، صابر ابر، طناز طباطبایی و سحر دولتشاهى از حضور در فیلم «سوء تفاهم» به کارگردانى احمدرضا معتمدى، عوامل فیلم با بازیگران جدیدى به توافق نهایى رسیدند. انصراف پی در پی بازیگران سرشناس از حضور در فیلم احمدرضا معتمدی که توسط سازمان اوج قرار است تولید شود، از نکات عجیب این پروژه سینمایی به حساب می‌آید.

سال گذشته احمدرضا معتمدی، فیلم سینمایی «راه رفتن روی سیم خادار» را جلوی دوربین برد. پس از عدم راه یابی این فیلم سینمایی به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، احمد مهرانفر یکی از بازیگران این فیلم به سکوت معتمدی در مورد راه نیافتن این فیلم به جشنواره فجر اعتراض کرد.

اما در حالی که تا کنون خبری از اکران عمومی فیلم «راه رفتن روی سیم خاردار» نشده است، معتمدی می‌خواهد با سرمایه گذاری سازمان اوج فیلم جدید خود با نام «سوء تفاهم» را جلوی دوربین ببرد.

در ابتدا قرار بود بازیگران سرشناسی همچون بهرام رادان، لیلا حاتمی، صابر ابر، طناز طباطبایی و سحر دولتشاهی در این فیلم ایفای نقش کنند، اما با گذشت چند روز تمام آنها از حضور در فیلم احمدرضا معتمدی بنا به دلایل مختلف انصراف دادند.

امروز فیلم نیوز از اضافه شدن بازیگران جدید به این فیلم سینمایی خبر داد. در این فیلم قرار است مریلا زارعى، پژمان جمشیدى، کامبیز دیرباز و اکبر عبدى به ایفای نقش بپردازند و جایگزین بازیگران انصرافی این فیلم شوند.

با اضافه شدن بازیگران جدید به «سوء تفاهم»، فیلمبرداری این فیلم سینمایی قرار است از فردا آغاز شود. تهیه کنندگی «سوتفاهم» را جلیل شعبانی بر عهده دارد و این فیلم نخستین تجربه تهیه کنندگی او به حساب می‌آید.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.