تریلر انیمیشن Early Man منتشر شد

14 November 2017 - 20:00

شرکت انگلیسی آردمن انیمیشن (Aardman Animations) که تا کنون آثاری چون Wallace & Gromit «والاس و گرومیت»، Chicken Run «فرار مرغی» و Shaun the Sheep «شان گوسفند» را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده، اخیرا تیزری برای انیمیشن Early Man «انسان نخستین» منتشر کرده است. این انیمیشن یک اثر کمدی خانوادگی مربوط به ماقبل تاریخ است و هنرمندی چون ادی ردمین (Eddie Redmayne) در این انیمیشن نقش یکی از نیاکان انسان‌های مدرن را ایفا می‌کند؛ در ادامه‌ی لیست بازیگران این انیمیشن، ستاره‌های بااستعداد دیگری چون تام هیدلستون (Tom Hiddleston)، میسی ویلیامز (Maisie Williams)، تیموتی اسپال (Timothy Spall)، ریچارد آیوادی (Richard Ayoade) و ستاره‌ی کمدی جانی وگاس (Johnny Vegas) نیز حضور دارند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این انیمیشن قرار است تا ما را به یک سفر جالب در دوره‌ی ماقبل تاریخ ببرد، به همراه شخصیت داگ (Dug) با صداگذاری ادی ردمین که درحال تلاش برای کنار آمدن با شرایط دوره‌ی پایان عصر حجر (که شامل شکار خرگوش در جنگل هم می‌شود)، و طلوع عصر برنز (که ظاهرا شامل نان برش خورده، ورزش‌های ساختاریافته و درب‌های کشویی است) می‌شود. کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) نیز در اوایل امسال، حقوق توزیع انیمیشن Early Man در ایالات متحده‌ی آمریکا را نیز دریافت کرده است تا مطمئن شود که این انیمیشن انگلیسی، در ایالات متحده نیز منتشر خواهد شد.

خیلی خوشحال‌کننده است وقتی می‌بینیم کمپانی‌های بزرگی مانند شرکت لاینزگیت، هنوز این اشتیاق را دارند تا از شرکت آردمن و تکنیک‌های قدیمی آن حمایت کنند. البته باید در نظر گرفت که، با توجه به تیزر تازه منتشر شده، می‌فهمیم که هنوز باید انتظار لحظاتی لذت‌بخش و خنده‌دار را از این کمپانی تقریبا رها شده داشت.

این‌گونه به نظر می‌رسد که حس نوستالژی انیمیشین‌های این شرکت، توانسته به طرز موفقی در این داستان خنده‌دار انسان‌های اولیه ظاهر شود؛ از طرفی نیز، طراحی‌های ساده‌ی این شرکت توانسته تا بازیگران و هنرمندان موفقی را در کنار یک‌دیگر جمع کند، که گاها تکنیک‌های پیشرفته‌ی انیمیشن‌سازی نیز از انجام این کار عاجزند.

شاید بتوانیم بگوییم که این تریلر منتشر شده، در خنداندن مخاطب کمی ضعیف عمل کرده است؛ اگرچه که شوخی کردن با نان‌های برش خورده، به راحتی یک خنده‌ی کوچک را به ارمغان می‌آورد، ولی در این تریلر واقعا لحظه‌ای وجود ندارد که موجب خنده‌ی شدید شما شود. این تریلر واقعا قابل تحسین است و همچنین لذت‌بخش نیز است، ولی این تریلر دقیقا موجب این نمی‌شود که این انیمیشن به عنوان یک فیلم کمدی سرتاسر خنده، به فروش بالایی دست پیدا کند. اکنون می‌توانیم امیدوار باشیم که سازندگان این انیمیشن تصمیم دارند تا بخش‌هایی را تغییر دهند و لحظات خنده‌دار این انیمیشن را تا قبل از پخش فیلم نمایش ندهند. با این حال، با توجه به وجود دو عنصر حس نوستالژی و لیست ستارگانی که در این فیلم هنرنمایی می‌کنند، این پروژه هنوز این قابلیت را دارد که بتوانند انیمیشن Early Man را به یک انیمیشن موفق تبدیل کند. خیلی شرم‌آور است اگر که مخاطبان، سالن‌های سینما را با ناامیدی ترک کنند. و بلاخره در پایان نیز شما می‌توانید تریلر این انیمیشن را تماشا کنید و لذت ببرید:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.