جورج میلر بر سر مشکلات مالی از برادران وارنر شکایت کرد

14 November 2017 - 22:08

به نظر می‌رسد که کارگردان Mad Max: Fury Road «مکس دیوانه: جاده‌ی خشم»، از دست برادران وارنر خشمگین است. The Sydney Morning Herald در یک گزارش، خبر از این می‌دهد که مغز متفکر این سری، جورج میلر (George Miller) از استودیو بر سر هفت میلیون دلار پول پرداخت نشده به شرکت تولیدی‌اش، Kennedy Miller Mitchell، شکایت می‌کند. او این شرکت را در کنار داگ میچل (Doug Mitchell) مدیریت می‌کند. این شکایت در دیوان عالی ویلز جنوبی جدید مطرح شده است که شرکت Kennedy Miller Mitchell در آنجا قرار دارد و شکایت درباره‌ی این موضوع است که آیا تقصیر استودیو یا میلر بود که باعث شد از حد بودجه بگذرند. تاثیر این دادخواست بر آینده فیلم‌های Mad Max «مکس دیوانه» نامعلوم است.

قاضی دیوید همرشلگ (David Hammerschlag) می‌گوید:

طبق محاسبات [برادران وارنر]، Mad Max «مکس دیوانه» بیشتر از بودجه خرج کرد، اگر این محاسبات درست باشند، [Kennedy Miller Mitchell] پاداشی نمی‌گیرد، [اما شرکت تولید] ادعا می‌کند که [کمپانی برادران وارنر] یک سری انتخاباتی کرد که سبب بوجود آمدن تغییرات اساسی در Mad Max «مکس دیوانه» و تاخیر در عرضه آن شد که در نهایت باعث شد هزینه‌های اضافی برای ساخت فیلم خرج شود و این که [استودیو] اشتباها آن‌ها را در محاسباتش حساب کرده است. [Kennedy Miller Mitchell] می‌گوید که اگر این هزینه‌ها حساب نشوند، Mad Max «مکس دیوانه» کمتر از بودجه مورد نظر خرج برداشته است.

میلر و میچل در بیانیه‌ای گفتند:

بعد آن همه کار سخت و موفقیت فیلم، استودیو نتوانست به گفته‌هایش عمل کند. اگر ساده بگوییم، به ما مبلغ هنگفتی برای کار دقیق و پرزحمتی که در طی ۱۰ سال نویسندگی فیلم‌نامه و آمدگی سه سال تولید فیلم انجام داده‌ایم بدهکارند. این کار سخت باعث بوجود آمدن فیلمی شد در کل جهان مورد پذیرش قرار گفت. ما ترجیح می‌دهیم که با کمپانی برادران وانر فیلم بسازیم تا با آن‌ها در دادگاه دیدار داشته باشیم. اما بعد از یک سال تلاش نتوانستیم به یک نتیجه‌ی رضایت بخشی برسیم برای همین مجبور شدیم تا در دادگاه این را مطرح کنیم تا به یک نتیجه برسیم.

برادران وارنر در پاسخ گفت : «ما مخالفیم و به شدت در مقابل این ادعاها دفاع خواهیم کرد.»

Mad Max: Fury Road «مکس دیوانه: جاده‌ی خشم» با بودجه‌ای برابر با ۱۵۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۲ شروع به ساخت کرد اما به علت تاخیر و فیلمبرداری‌های دوباره تا سه سال بعد در ۲۰۱۵ منتشر نشد. فیلم در جهان به فروش بیش از ۳۷۸ میلیون دلار و نظر بسیار مثبت منتقدان (نمره ۹۷% در سایت Rotten Tomatoes) دست پیدا کرد و برای ۱۰ اسکار (از جمله بهترین فیلم) نامزد شد که شش تای آن را بدست آورد. مذاکراتی درباره‌ی ساخت دو فیلم دیگر از سری Mad Max «مکس دیوانه» شده است که قرار است تام هاردی (Tom Hardy) و چارلیز ترون (Charlize Theron) در نقش‌های خود به فیلم بازگردند. همچنین شایعات از این خبر می‌دهند که میلر برای کارگردانی دیگر فیلم‌های برادران وارنر از جمله Man of Steel 2 «مرد فولادی ۲» و Green Lantern Corps «گروه فانوس سبز» انتخاب شده است. او همچنین تاریخچه‌ی بلند مدتی با استودیو دارد که به سال ۱۹۸۱ یعنی زمانی که The Road Warrior «جنگجوی جاده» منتشر شد، بر می‌گردد.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.