احتمال حضور تام کروز در فیلم جدید کوئنتین تارانتینو

17 November 2017 - 14:00

اینطور که پیداست، تام کروز (Tom Cruise) جدیدترین بازیگر بزرگی است که از سوی کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) جهت حضور در جدیدترین فیلم این کارگردان خلاق در نظر گرفته شده است. داستان جدیدترین پروژه تارانتینو در دهه ۱۹۶۰ میلادی جریان دارد و به شدت تحت تاثیر جنایات قاتل سریالی مشهور، چارلز منسن (Charles Manson) قرار دارد. پیش از این قرار بود که شرکت «واینستین» تهیه و تولید نهمین فیلم تارانتینو را بر عهده داشته باشد، اما به واسطه رسوایی جنسی مدیر این شرکت، استودیویی دیگر این فیلم را مقابل دوربین خواهد برد. تام کروز، جدیدترین بازیگری است که جهت حضور در این پروژه از آن یاد می‌شود و پیش از این نیز از چهره‌های مشهوری نظیر مارگو رابی (Margot Robbie) و جنیفر لاورنس (Jennifer Lawrence) برای هنرنمایی در این پروژه یاد می‌شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

بر اساس گزارش «ددلاین»، دو نقش اصلی مرد در فیلمنامه جدید تارانتینو حضور دارد که تام کروز برای بازی در یکی از آن‌ها در نظر گرفته شده است. این در حالی است که گفته می‌شود، لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) یا برد پیت (Brad Pitt) هنرنمایی در نقش دیگر را بر عهده خواهند گرفت. گرچه با توجه به سابقه کاری تارانتینو این احتمال نیز وجود دارد که در نهایت هر دو آن‌ها در این فیلم حضور یابند و به هنرنمایی بپردازند.

تام کروز در حال حاضر وضعیت مناسبی در گیشه‌های جهانی ندارد و جدیدترین فیلمی که از او به روی پرده رفته، یعنی The Mummy «مومیایی»، شکست سختِ تجاری‌ای متحمل شد. استودیوی «یونیورسال» این فیلم را با هدف آغاز جهان سینمائی جدیدی تحت عنوان «جهان تاریک» روانه سینماها کرد که البته در برآورده کردن انتظارات موفق نبود. با این حال، کروز در حال حاضر حضور در دنباله‌های Mission: Impossible «ماموریت غیرممکن» و Top Gun «تاپ گان» را در برنامه کاری خود دارد. به نظر می‌رسد که همکاری کروز با تارانتینو برای کارنامه حرفه‌ای این بازیگر بسیار مثبت باشد و شاهد تکرار همکاری موفقیت‌آمیز تارانتینو با جان تراولتا (John Travolta) که در فیلم Pulp Fiction «داستان عامه‌پسند» شکل گرفت، باشیم.

به غیر از تام کروز، مارگو رابی جزو نخستین افرادی بود که از حضورش در فیلم جدید تارانتینو یاد شد. گفتنی است که این دو این روزها با یکدیگر ملاقات‌هایی نیز داشته‌اند و درباره این پروژه با یکدیگر صحبت کرده‌اند. آنطور که منابع خبر داده‌اند، تارانتینو، رابی را برای بازی در نقش همسر رومن پولانسکی (Roman Polanski) در نظر دارد که توسط عوامل چارلز منسن در حالی که ۸ ماهه حامله بود، کشته شد. با این وجود، باید دید که آیا رابی می‌تواند برنامه شلوغ کاری خود را جهت حضور در این پروژه خلوت کند یا خیر. گزارش‌ها حاکی از آنند که تارانتینو تصمیم دارد تا فیلمبرداری این فیلم را از اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز کرده و آن را در سال ۲۰۱۹ میلادی روانه پرده‌های سینماها کند.

از سوی دیگر، دیوید هیمن (David Heyman) جایگزین باب واینستین (Bob Weinstein) شده و تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده گرفته است. گرچه هنوز نام هیچ استودیویی به منظور تهیه و تولید نهمین فیلم تارانتینو قطعی نشده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.