سم مندس از کارگردانی فیلم زنده Pinocchio انصراف داد

17 November 2017 - 15:00

سم مندس (Sam Mendes) دیگر فیلم زنده جدید استودیوی «دیزنی»، یعنی Pinocchio «پینوکیو» را مقابل دوربین نخواهد برد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

بر اساس گزارش وب‌سایت «هالیوود ریپورتر»، این کارگردان از ساخت این فیلم اقتباسی انصراف داده است. فیلمنامه این فیلم که از انیمیشن کلاسیکی به همین نام و محصول سال ۱۹۴۰ میلادی اقتباس شده را کریس وایتز (Chris Weitz) به رشته تحریر در آورده است. وایتزر نگارش فیلمنامه Rogue One: A Star Wars Story «یک سرکش: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای» را در کارنامه کاری خود دارد.

این نخستین پروژه‌ای از استودیوی «دیزنی» نیست که این کارگردان برنده جایزه اسکار، از ساخت آن انصراف می‌دهد. وی پیش از این برای ساخت فیلم زنده James and the Giant Peach «جیمز و هلوی غول‌پیکر» با «دیزنی» در حال مذاکره بود که نهایتاً به خاطر ساخت «پینوکیو» از حضور در آن پروژه انصراف داد.

پس از موفقیت جهانی فیلم Beauty and the Beast «دیو و دلبر» که توسط بیل کاندن (Bill Condon) ساخته شده بود و به درآمدی بیش از ۱ میلیارد دلار از گیشه‌های جهانی دست یافت، «دیزنی» برنامه‌های خود مبنی بر ساخت فیلم زنده انیمیشن‌های کلاسیک خود را با جدیت بیشتری پیگیری کرد. به موجب همین امر، فیلم The Lion King «شیر شاه» به کارگردانی جان فاورو (Jon Favreau) برای اکران در تاریخ جمعه ۲۸ تیر ماه ۱۳۹۸ (۱۹ جولای ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است. این در حالی است که در حال حاضر دو فیلم موزیکال Dumbo «دامبو» و Aladdin «علاءالدین» نیز به ترتیب توسط تیم برتون (Tim Burton) و گای ریچی (Guy Ritchie) مقابل دوربین رفته‌اند و در حال تولید هستند.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.