تیزر تریلر فیلم Deadpool 2 منتشر شد

17 November 2017 - 16:11

شخصیت The Merc with a Mouth یا همان شخصیت وید ویلسون (Wade Wilson) با بازی ریان رینولدز (Ryan Reynolds) در اولین تریلر فیلم Deadpool 2 «ددپول ۲» ظاهر شد. کمپانی فاکس قرن بیستم (۲۰th Century Fox) در سال گذشته سخت تلاش کرد تا فیلم Deadpool «ددپول» توانست به موفقیت برسد. این فیلم که رینولدز نقش اصلی آن‌را ایفا می‌کرد، یک فیلم کمدی و اکشن در رده سنی بزرگسالان است. این فیلم قصد داشت تا بیشترین میزان فروش را در بین تمام فیلم‌های رده‌سنی بزرگسالان به‌دست آورد؛ فروش این فیلم در پایان به مرز ۷۸۳٫۳ میلیون دلار در سطح جهانی رسید. این فروش فوق‌العاده‌ی این فیلم جای هیچ تعجبی برای مخاطبان باقی نگذاشت که اعضای سازنده‌ی این فیلم، به فکر ساخت و توسعه‌ی قسمت دوم باشند تا باز هم موفقیت‌هایی را کسب کنند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

رینولدز به خاطر آشنا بودن برای مخاطبان، یکی از عناصر مهم این فیلم است ولی در قسمت دوم این فیلم، شخصیت‌هایی مانند شخصیت کابل (cabel) با بازی جاش برولین (Josh Brolin)، شخصیت دومینو (Domino) با بازی زازی بیتز (Zazie Beetz) و شخصیت‌های دیگری نیز قرار است تا در کنار رینولدز، معرفی شوند. خیلی از طرفداران مشتاق بودند تا بفهمند که در قسمت دوم این فیلم قرار است تا انتظار چه چیز‌هایی را از این قهرمان داشته باشند؛ اکنون با انتشار تریلر مربوط به این فیلم، می‌توانیم نگاهی نه‌چندان دقیق به اتفاقاتی بیاندازیم که قرار است تا در این فیلم به تصویر کشیده شوند.

کمپانی فاکس امروز اولین تیزر مربوط به فیلم Deadpool 2 را منتشر کرد که اولین تصاویر مربوط به این فیلم را نمایش می‌دهد. این تریلر، بیننده را با شخصیت وید ویلسون آشنا می‌کند و همچنین برخی اتفاقاتی که قرار است تا او در آن‌ها درگیر شود را نمایش می‌دهد. در این تریلر، ابتدا وید ویلسون به تقلید از نقاش معروف آمریکایی، یعنی باب راس (Bob Ross) و برنامه‌ی تلوزیونی معروف او، یعنی The Joy of Painting «لذت نقاشی» می‌پردازد و بعد از آن نیز این تریلر بخش‌هایی از فیلم را نمایش می‌دهد. شما در پایان این خبر می‌توانید تریلر فیلم Deadpool 2 را تماشا کنید.

شما در ادامه می‌توانید متنی را بخوانید که به همراه تریلر این فیلم، با نام Wet on Wet، منتشر شد:

بعد از حمله‌ای مرگ‌بار، سرآشپز یک کافه‌تریا (وید ویلسون) تلاش می‌کند رویای تبدیل شدن به جذاب‌ترین متصدی بار را عملی کند، درحالی‌که او دارد می‌آموزد تا با وضعیت از دست دادن احساس چشایی‌اش کنار بیاید. او درحال جست‌وجو برای یافتن طعم‌های جدید در زندگی‌اش است؛ وید باید در این ماجراجویی‌اش با نینجاها، یاکوزاها و افراد دیگری مبارزه کند. او در دنیا به ماجراجویی می‌پردازد تا به اهمیت خانواده، دوستی و طعم‌ها پی ببرد.

جای تعجب ندارد که فیلم Deadpool برای تبلیغات بازاریابی خودش رویکرد غیرمتعارفی را پیش‌گرفته است. بخش عمده‌ای از این تیزر مربوط به شوخی‌های شخصیت ویلسون می‌شود و بقیه‌ی تریلر هم خیلی از آن حالتی که انتظارش را داشتیم دور شده است و مطمئنا به اتفاقاتی که قرار است تا در فیلم رخ دهد اشاره‌ی دقیقی نمی‌کند. ویلسون در طی نبردش با اجاکس (Ajax) زنده ماند و ممکن است اکنون درحال تلاش برای تبدیل به یک قهرمان واقعی باشد و زندگی‌اش کمی تحت تاثیر شخصیت‌های جدید نوظهور قرار بگیرد.

در این تریلر بخش‌های مهمی نیز بود که طرفداران را مجبور به فکر کردن می‌کند. مسلما ددپول از لحاظ‌های مختلفی تغییر کرده است، ولی وانسا (Vanessa) با بازی مورنا باکرین (Morena Baccarin)، داپیندر (Dopinder) با بازی کاران سونی (Karan Soni)، نگاسونیک تین‌ایج ورهد (Negasonic Teenage Warhead) با بازی برایانا هیلدبرند (Brianna Hilderbrand)، ویسل (Weasel) با بازی تی.جی. میلر (T.J. Miller) و بلایند ال (Blind Al) با بازی لزلی اوگامس (Leslie Uggums)، قرار است تا دقیقا با نقش‌های قدیمی خودشان بازگردند. همچنین بعد از این شخصیت‌ها، باید به شخصیت دومینو با بازی زازی بیتز و جولیان دنیسون (Julian Dennison) و همچنین شخصیت کابل توجه کرد. طرفداران این فیلم باید در آینده منتظر یک تریلر مناسب‌تر باشند تا نگاه بهتری به این فیلم داشته باشند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.