شرکت مارک گوردون فیلم Come From Away را به روی پرده خواهد آورد

17 November 2017 - 19:00

به لطف شرکت «مارک گوردون»، تئاتر برادوی موزیکالی Come From Away «از دور می‌آید» از صحنه نمایش به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

ایرنه سانکوف (Irene Sankoff) و دیوید هین (David Hein)، که وظیفه نگارش کتاب، موسیقی و متن ترانه‌های این نمایش را بر عهده داشته‌اند، فیلمنامه فیلم سینمائی «از دور می‌آید» را نیز به رشته تحریر در خواهند آورد. این فیلم توسط شرکت «مارک گوردون» تهیه و تولید خواهد شد.

«از دور می‌آید» داستان ۷ هزار مسافر را روایت می‌کند که پس از حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر، در شهر کوچک نیوفاندلند سکنا گزیند و از سوی مردم آن با استقبال مواجه شدند.

این نمایش موزیکال موفق به کسب هفت جایزه از جمله بهترین نمایش موزیکال و موسیقی متن، از رویداد Tonys امسال شده است.

شرکت «مارک گوردون» وظیفه تامین هزینه‌های ساخت این فیلم را بر عهده دارد. از جمله آخرین فیلم‌هایی که توسط این شرکت ساخته و بر روی پرده‌های سینماها آمده است می‌توان به فیلم Murder on the Orient Express «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» اشاره داشت. حقوق توزیع بین‌المللی فیلم «از دور می‌آید» را شرکت «eOne» عهده‌دار است. متاسفانه هنوز اطلاعاتی از قبیل کارگردان، بازیگران و تاریخ اکران فیلم «از دور می‌آید» مشخص نشده است.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.