شرکت سونی حقوق ساخت و توزیع نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو را بدست آورد

17 November 2017 - 20:00

شرکت «سونی پیکچرز» موفق به کسب حقوق ساخت و توزیع نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) شد و وظیفه تولید آن را بر عهده گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

شرکت «سونی پیکچرز»، حقوق جهانی تازه‌ترین اثر سینمائی کوئنتین تارانتینو را با مبلغی نامشخص از آن خود کرد.

داستان جدیدترین ساخته تارانتینو در اواخر دهه ۱۹۶۰ و اوایل دهه ۱۹۷۰ میلادی جریان خواهد داشت و عمده تمرکز آن بر روی سلسه قتل‌های گروه چارلز منسن (Charles Manson) خواهد بود. تاکنون عنوان نهمین فیلم این کارگردان محبوب و کاربلد مشخص نشده است.

اینطور که پیداست، این کارگردان چهره‌های مطرحی را برای بازی در این فیلم در نظر دارد. از جمله بازیگرانی که نامشان جزو بازیگران مد نظر تارانتینو برای هنرنمایی در تازه‌ترین اثرش است، می‌توان از مارگو رابی (Margot Robbie)، جنیفر لاورنس (Jennifer Lawrence)، لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio)، برد پیت (Brad Pitt) و تام کروز (Tom Cruise) یاد کرد. گفتنی است که مشابه دیگر فیلم‌های تارانتینو، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) نیز در جدیدترین فیلم این کارگردان حضور خواهد داشت و همکاری این دو هنرمند همچنان ادامه دارد.

دیوید هیمن (David Heyman)، تارنتینو و شانون مک‌اینتاش (Shannon McIntosh) تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود و جورجیا کاکاندس (Georgia Kacandes) نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش دارد.

پیش از این، تارانتینو در نظر داشت تا مطابق کارهای پیشین خود، نهمین فیلمش را با مشارکت شرکت «واینستین» مقابل دوربین ببرد اما به واسطه افشای جنسی سران این شرکت، از این تصمیم خود منصرف شد و به دنبال استودیویی دیگر برای ساخت این پروژه هیجان‌انگیز راه افتاد که در نهایت با «سونی پیکچرز» به توافق رسیده است.

گفته می‌شود که تارانتینو تصمیم دارد تا این فیلم را از اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی مقابل دوربین برده تا برای اکران در سال ۲۰۱۹ میلادی آماده شود.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.