مذاکره جیمز فرانکو با استودیوی یونیورسال جهت حضور در فیلم Multiple Man

17 November 2017 - 21:00

ممکن است که جیمز فرانکو (James Franco) جدیدترین ستاره‌ای باشد که به جهان سینمائی X-Men «مردان ایکس» خواهد پیوست. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

گفته می‌شود که فرانکو در حال مذاکره با استودیوی «فاکس قرن بیستم» جهت ایفای نقش شخصیت مرد چندگانه در فیلم مستقل این شخصیت، یعنی Multiple Man «مرد چندگانه»، است که توسط سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) تولید خواهد شد. کینبرگ به نوعی پدرخوانده جهان سینمائی «مردان ایکس» و مغز متفکر آن شناخته می‌شود.

آلن هاینبرگ (Allan Heinberg)، یکی از نویسندگان فیلم موفق Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز»، برای نگارش فیلمنامه «مرد چندگانه» در نظر گرفته شده است. کینبرگ این فیلم را توسط استودیوی خود با نام «Genre Films» و با مشارکت استودیوی «رامونا فیلمز» که متعلق به جیمز فرانکوست، تهیه خواهد کرد.

جیمی مدراکس (Jamie Madrox) که با لقب مرد چندگانه نیز شناخته می‌شود، جهش‌یافته‌ای است که قادر است چندین نسخه از خود را خلق کند. این شخصیت نخستین بار در کامیک‌بوک‌های شماره ۴ «Giant-Size Fantastic Four» حضور یافت و توسط خالق شخصیت وولورین یعنی لن وین (Len Wein) خلق شده است. گرچه حضور او تنها به کامیک‌ها خلاصه نمی‌شود و در سال ۲۰۰۶ میلادی نیز در فیلم X-Men: The Last Stand «مردان ایکس: آخرین مقاومت» شاهد او بودیم. در این فیلم که توسط برت رتنر (Brett Ratner) بر اساس فیلمنامه‌ای از سیمون کینبرگ کارگردانی شده بود، اریک دین (Eric Dane) نقش مرد چندگانه را بازی کرده است.

ساخت فیلم مستقل این شخصیت در راستای تصمیم «فاکس» مبنی بر گسترش جهان سینمائی «مردان  ایکس» برنامه‌ریزی شده است. این استودیو سال آینده میلادی سه فیلم جدید از این مجموعه را منتشر خواهد کرد که به این شرح هستند: New Mutants «جهش‌یافته‌های جدید» (اکران در تاریخ جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۷)، Deadpool 2 «ددپول ۲» (اکران در تاریخ جمعه ۱۱ خرداد ماه ۱۳۹۷) و X-Men: Dark Phoenix «مردان ایکس: ققنوس تاریک» (اکران در تاریخ جمعه ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۷) که توسط سیمون کینبرگ مقابل دوربین می‌رود. این در حالی است که گور وربینسکی (Gore Verbinski) نیز در حال ساخت فیلم Gambit «گمبیت» با هنرنمایی چنینگ تیتوم (Channing Tatum) است و سازنده فیلم موفق Logan «لوگان» جیمز منگولد (James Mangold) هم بر روی نسخه فرعی این فیلم با محوریت شخصیت لورا (Laura) با هنرنمایی دافنه کین (Dafne Keen) کار می‌کند.

تا مدتی دیگر فیلم The Disaster Artist «هنرمند فاجعه» با بازی جیمز فرانکو به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد. از سوی دیگر، این بازیگر در نخستین ساخته تلویزیونی برادران کوهن که با نام The Ballad of Buster Scruggs شناخته می‌شود نیز حضور خواهد داشت.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.