تهیه کننده‌ی دی‌سی: افلک قصد دارد نقش بتمن را بازی کند

18 November 2017 - 11:00

به گفته تهیه کننده‌ی Justice League «لیگ عدالت»، چارلز روون (Charles Roven)، بن افلک (Ben Affleck) قطعا برنامه دارد تا در فیلم مستقل بتمن حضور داشته باشد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

Justice League «لیگ عدالت» سومین حضور افلک در نقش بتمن است، او در Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» نقش اصلی بود و در Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار» نیز حضور افتخاری داشت. گفته‌های این هنرپیشه در تور خبری فیلم به احتمال ترک او قوت داد. افلک در ابتدا قرار بود در فیلم مستقل Batman «بتمن» به عنوان نویسنده، کارگردان و هنرپیشه حضور یابد، اما او پس از طی یک پروسه‌ی پیش‌تولید طولانی، از سمت نویسندگی و کارگردانی کناره‌گیری کرد. کارگردان War for the Planet of the Apes «جنگ برای سیاره‌ی میمون‌ها»، مت ریوز (Matt Reeves) پس از افلک سمت کارگردانی را به عهده گرفت. البته بر این فرض که افلک همچنان نقش بتمن را بازی خواهد کرد.

روون سعی می‌کند این فرضیه را زنده نگه دارد. در مصاحبه‌ای با CBM، روون گفت که او باور دارد که افلک در نظر دارد نقش شوالیه‌ی شنل دار را در فیلم ریوز بازی کند.

من تهیه کنندگی آن فیلم را به عهده ندارم، مت ریوز بر روی آن کار می‌کند، اما من با بن کار می‌کنم، پس این را می‌دانم که او قطعا برنامه دارد تا در فیلم حضور داشته باشد. اما من نمی‌دانم فیلمنامه چیست. من تهیه کننده‌ی فیلم نیستم پس احتمالا فرد درستی برای پرسیدن این سوال نیستم.

این تاییدیه‌ی محکمی از روون نیست و کمک کمی به پایان دادن به گمانه‌‌زنی‌ها درباره‌ی آینده‌ی بن افلک در نقش بتمن خواهد کرد. بیشتر به این دلیل که خود افلک گفته است که هنوز تصمیم نگرفته است که در فیلم ریوز بازی کند یا نه و در حال حاضر به خروج از دنیای دی‌سی فکر می‌کند.

اگر افلک واقعا بعد از Justice League «لیگ عدالت» نقشش را ترک کند، به نظر برنامه‌ای برای این وجود دارد، از آنجایی که مت ریوز بنا به گزارش‌ها هنرپیشه‌ی دیگری را برای این نقش در نظر دارد. یک سنت دیرینه در تغییر هنرپیشه‌های این  شخصیت وجود دارد. وال کیلمر (Val Kilmer) و جورج کلونی (George Clooney) ظاهرا همان ورژن از بتمن را بازی می‌کردند که در Batman «بتمن» ساخته‌ی تیم بورتون (Tim Burton) با مایکل کیتون (Michael Keaton) شروع شد. با این که شخصیت او اولین حضور در Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» بود، بتمنِ افلک محبوب تعداد زیادی از طرفدارن بود و رفتن او، قبل از این که فیلم مستقلی داشته باشد، فرصت از دست رفته‌ای خواهد بود. با این حال، این دنیاهای سینمایی از هر هنرپیشه‌ای بزرگ‌ترند و بتمن از چندین لحاظ نقطه‌ی مرکزی دنیای دی‌سی محسوب می‌شود.

به سادگی می‌توان گفت که دنیای سینمایی دی‌سی بدون بتمن نخواهد ماند چه افلک باشد یا نباشد.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.