کیوین فیج: فیلم‌برداری Avengers: Infinity War احساسی بود

18 November 2017 - 17:11

کیوین فیج (Kevin Feige) رئیس استودیو مارول در مورد مسائل عاطفی از فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت) صحبت می‌کند. او بارها گفته است که Infinity War نقطه‌ی اوج تمام چیزها در دنیای سینماتیک مارول است و همه‌ی ابر قهرمانان در آن ظهور می‌کنند و تلاش می‌کنند که جهان را از شر شخصیت شرور فیلم یعنی تانوس (Thanos) نجات دهند. همینطور می‌دانیم که این تایتان دیوانه یعنی تانوس، در جستجوی گردآوری تمام سنگ‌های ابدیت است و قهرمانان زمین باید متحد شوند تا مطمئن شوند دست او و افرادش به این الماس‌های قدرت‌مند نمی‌رسد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم توسط جو (Joe) و آنتونی روسو (Anthony Russo) کارگردانی شده است و آن‌ها کار بسیار سخت و با حجم زیادی برای گردآوری این ابرقهرمانان در کنار هم داشتند. در این فیلم، نگهبانان کهکشان نیز ظهور پیدا می‌کنند (با کمک ثور) و به همتایان خود در زمین متصل شده و با یک استراتژی مخصوص به نبرد با شخصیت‌های بد داستان می‌روند. آن‌ها می‌روند تا در یک مصاف با تانوس او را از رسیدن به سنگ‌‌های بینهایت بازدارند.

در صحبت با Collider و در مورد آخرین پروژه‌ی استودیو مارول یعنی Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، از فیج در مورد Infinity War سوال شد و اینکه چگونه این فیلم می‌تواند ده سال عمر مفید دنیای سینماتیک مارول را پوشش دهد.  وی پاسخ داد:

من نمی‌دانم که واقعا چه چیزی من را شگفت‌زده می‌کند. من حدس می‌زنم چیزی که بیشتر ار همه چیز من را سورپرایز می‌کند این است که داستان تماما عاطفی باشد. هر روز، هر بار، یک بازیگر که هرگز با شخصیت ارتباط برقرار نکرده است نقشی را بازی می‌کند که هیچ ارتباطی با آن برقرار نکرده اند. این جالب است. من اکنون در دنیای Black Panther (پلنگ سیاه) هستم. اگرچه در مورد Ragnarok حرف می‌زنیم. خوب ادامه می‌دهیم. یک مورد بسیار ویژه در مورد این فیلم‌ها این است که هر روز اتفاق می‌افتند. این چیزی نیست که فقط من حس کنم یا فقط دست‌اندرکاران آن‌را حس کنند. این چیزی است که تمام بازیگران آ‌ن‌را درک کرده‌اند و حس می‌کنند که هر روز کار ویژه‌ای انجام می‌دهند. جو و آنتونی روسو این دو فیلم را در یک زمان و به طور بی سابقه‌ای اداره می‌کنند.

Infinity War و Avengers 4 (انتقام جویان ۴) که پشت سر هم فیلم‌برداری شدند، می‌توانند به وضوح برای هواداران فیلم‌های نوستالژیک و خاطره انگیز باشند و قطعا برای فیج که تقریبا این فرانچایز بزرگ را ساخت نیز همینطور خواهد بود. می‌توان گفت که فیلم‌های مارول کامل نیست (با توجه به انتقاداتی که به متد استفاده از شخصیت‌های منفی توسعه نیافته در دنیای سینماتیک مارول می‌شود) اما کسی نمی‌تواند منکر آن شود که این فیلم‌ها در هالیوود بسیار پرسود هستند. دنیای سینماتیک مارول مدل جدیدی از کسب و کار را ارائه می‌دهد که هم به لحاظ مالی و هم جلب نظر منتقدان موفق عمل کرده است و بسیاری از شرکت ها در صدد اقتباس از این استراتژی هستند.

جدای از فرایند ساخت Avengers: Infinity War که عاطفی است، داستان اصلی فیلم همچنین انتظار می‌رود که واکنش‌های احساسی هواداران را در پی داشته باشد. به ویژه اینکه به احتمال زیاد تعدادی از شخصیت‌هایی که در طول سالها، هواداران به آنها عشق ورزیدند، خواهند مرد و این بار احساسی خاصی به همراه دارد. همانطور که جو روسو قول داده بود که در طی این دو فیلم، حداقل ده تن از شخصیت‌ها از بین می‌روند. ما به زودی اطلاعات بسیار بیشتری از فیلم با پخش اولین تریلر از آن قبل از پایان سال جاری (همانطور که فیج وعده داده) بدست خواهیم آورد.

منبع:‌ Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.