پوسترهای All the Money in the World منتشر شد

18 November 2017 - 17:53

دو پوستر از فیلم بعدی شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) یعنی All the Money in the World (همه‌ی پول‌های جهان) از ریدلی اسکات (Ridley Scott) منتشر شده است. بعلاوه مشخص شده است که کریستوفر پلامر (Christopher Plummer) نقش جی پاول گتی (J. Paul Getty) را در این فیلم خواهد داشت. شما این تصاویر را در ادامه‌ی همین خبر می‌توانید مشاهده کنید. این فیلم در ۲۲ دسامبر اکران می‌گردد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

All the Money In the World داستان آدم ربایی جان پل گتی (John Paul Getty) (شارلی پلامر) / (Charlie Plummer) شانزده ساله و تلاش‌های مادرش گیل (Michele Williams) / (میشل ویلیامز) برای متقاعد کردن پدربزرگ میلیادر او (کریستوفر پلامر) برای پرداخت پولی که گروگان گیران طلب می‌کنند را روایت می‌کند. در نهایت این فیلم ارزش واقعی عشق را در برابر پول نشان می‌دهد.

این فیلم توسط ریدلی اسکات که کارگردان فیلم‌هایی چون: Alien: Covenant و The Martian و Gladiator بوده است، کارگردانی شده است و فیلم‌ نامه‌ی آن را دیوید اسکارپا (David Scarpa) نوشته است که فیلم نامه‌ی The Day the Earth Stood Stillو The Last Castle را نیز نوشته است. این درام داستانی واقعی بر اساس کتابی از جان پیرسون (John Pearson) است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.