ستاره فیلم Detective Pikachu معرفی شد

18 November 2017 - 22:00

سرانجام، بازیگر اصلی نخستین فیلم زنده از سری Pokemon مشخص و معرفی شد. جاستیس اسمیت (Justice Smith)، ستاره سریال The Get Down، برای بازی در نقش شخصیت مرموز کارآگاه پیکاچو (Detective Pikachu) انتخاب شده است. استودیوی «لجندری پیکچرز» ساخت این فیلم را بر عهده راب لترمن (Rob Letterman)، کارگردان فیلم Goosebumps «مورمور» قرار داده است. فیلمنامه این پروژه که با نام Detective Pikachu «کارآگاه پیکاچو» شناخته می‌شود نیز توسط نویسنده Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» یعنی نیکول پرلمن (Nicole Perlman) با همراهی الکس هرچ (Alex Hirsch) نویسنده Gravity Falls «آبشار جاذبه» به رشته تحریر درآمده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «کارآگاه پیکاچو» به عنوان نخستین قسمت از یک سری سینمائی برنامه‌ریزی شده است که منبع اقتباس آن، مجموعه بازی‌های محبوب Pokemon محسوب می‌شود؛ گرچه برنامه‌های تلویزیونی، انیمیشن و اسباب‌‌بازی‌های بسیاری نیز از این سری ساخته شده است. تاکنون حدود ۲۰ انیمیشن از سری محبوب Pokemon ساخته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به انیمیشن Pokemon: The First Movie، محصول سال ۱۹۹۸ میلادی اشاره داشت.

از زمانی که «لجندری پیکچرز» حقوق مربوط به این سری را در جولای سال ۲۰۱۶ میلادی به واسطه موفقیت فوق‌العاده بازی Pokemon GO خریداری کرد، ساخت فیلم «کارآگاه پیکاچو» به اولویت‌های نخست این استودیو تبدیل شد.

شرکت «Toho»، همکار قدیمی «Pokemon Company»، وظیفه پخش این فیلم را در ژاپن بر عهده دارد. «یونیورسال پیکچرز» نیز «کارآگاه پیکاچو» را در دیگر مناطق روانه پرده‌های سینما خواهد کرد.

اسمیت که در اقتباس سینمائی جان گرین (John Green) از رمان Paper Towns «شهرهای کاغذی» حضور داشته است، در دنباله Jurassic World «جهان ژوراسیک» نیز همبازی کریس پرت (Chris Pratt) و برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) خواهد بود.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.