نتفلیکس حقوق فیلم Super-Normal را بدست آورد

18 November 2017 - 23:59

شبکه «نتفلیکس» مالکیت فیلم Super-Normal را بدست آورد؛ در این فیلم بازیگرانی نظیر جش گد (Josh Gad)، دیزی ریدلی (Daisy Ridley) و لوک ایوانز (Luke Evans) هنرنمایی خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

گد، این فیلم را با مشارکت دن لین (Dan Lin) تهیه و تولید خواهد کرد. لین وظیفه تولید فیلم Death Note «دفترچه مرگ» را برای شبکه «نتفلیکس» بر عهده داشته و بیشتر به خاطر سری فیلم‌های «لگویی» شهره است. جاناتان اریک (Jonathan Eirich) از استودیوی «لین پیکچرز» نیز به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه نقش خواهد داشت. برادران کندل (Kandell) یعنی آرون (Aaron) و جوردن (Jordan) نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهند داشت. این دو پیش از این بر روی انیمیشن Moana «موانا» برای استودیوی «دیزنی» کار کرده‌اند.

گد بازیگر اصلی این فیلم ابرقهرمانانه خواهد بود. وی پیش از این با ریدلی و ایوانز به ترتیب در دو فیلم Murder on the Orient Express «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» و Beauty and the Beast «دیو و دلبر» همبازی بوده است.

ایوانز علاوه بر بازی در این فیلم، در پشت صحنه آن و به عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور دارد. Super-Normal فیلمی شخصیت‌محور خواهد بود که در ژانر محبوب این روزهای هالیوود، یعنی ابرقهرمانانه مقابل دوربین خواهد رفت. «دیزنی» از جمله استودیوهایی‌ست که علاقه فراوانی برای بدست آوردن حقوق مالکیت این پروژه داشته است. رایان هالپرین (Ryan Halprin) از سوی استودیوی «لین پیکچرز» وظیفه نظارت بر روی روند ساخت این فیلم را بر عهده دارد.

ریدلی تا مدتی دیگر با فیلم Star Wars: The Last Jedi «جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای» به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد. وی در حال حاضر بازی در فیلم Chaos Walking «گذر از هرج و مرج» را به پایان رسانده که در آن با تام هالند (Tom Holland) همبازی بوده است.

از جمله پروژه‌های جدید ایوانز نیز می‌توان به فیلم Professor Marston and the Wonder Women «پروفسور مارتسون و زن شگفت‌انگیز» اشاره کرد که درباره خالق شخصیت محبوب زن شگفت‌انگیز یعنی ویلیام مولتون مارستون (William Moulton Marston) است.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.