ماهرشالا علی قرار است تا در فیلم Burn ایفای نقش کند

19 November 2017 - 11:41

ماهرشالا علی (Mahershala Ali) که در مراسم اسکار سال ۲۰۱۶ موفق به کسب جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد، قرار است تا در یک فیلم جنایی و هیجان‌انگیز به نام Burn “سوزان” که براساس رمانی به نویسندگی ای.جی. وولف (A.J. Wolfe) ساخته می‌شود، ایفای نقش کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

کمپانی انانیموس کانتنت (Anonymous Content) توانست تا حقوق تولید این فیلم را به‌دست آورد و نیکول کلمنز (Nicole Clemens) و کوین کاتر (Kevin Cotter) از طرف این شرکت، درحال تولید این پروژه هستند. فردریک کوتو (Fredrick Kotto) که سابقا یک کارآگاه بوده است و اکنون به‌عنوان فیلم‌نامه نویس فعالیت می‌کند نیز قرار است تا فیلم‌نامه‌ی این فیلم را تهیه کند.

این رمان معاصر، در ژانر جنایی هیجان‌انگیز است و همچنین یک داستان عاشقانه را روایت می‌کند که در یک جهان پر از خشونت و جنایت‌های سازمان‌یافته اتفاق می‌افتد. داستان این رمان نیز درباره‌ی یک کارآگاه اهل کالیفرنیا شمالی است که دست به تخریب یک اتحادیه مشترک زده است، او در عین حال شغل مخفی خودش را نیز از خانواده‌اش پنهان می‌کند. کمپانی پارادایم (Paradigm) نیز حقوق انتشار این رمان را در دست دارد.

همانطور که در مقدمه اشاره شد، ماهرشالا علی امسال موفق به کسب جایزه‌ی اسکار بهترین نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم Moonlight «مهتاب»  به کارگردانی بری جنکینز (Barry Jenkins) شد. بخش دیگر اعتبار ماهرشالا به خاطر بازی در دو قسمت اخیر فیلم Hunger Games «عطش مبارزه»، فیلم Hidden Figures «ارقام پنهان»، و فیلم Battle Angel: Alita «فرشته‌ی جنگ: آلیتا» است، که این فیلم قرار است تا در آینده منتشر شود. او همچنین قرار است تا در فیلم درام Green Book «کتاب سبز» که مربوط به شرکت پارتیسیپنت مدیا (Participant Media) است نیز ایفای نقش کند؛ همچنین او در فصل سوم سریال True Detective «کارآگاه حقیقی» مربوط به شبکه‌ی HBO نیز ایفای نقش می‌کند.

ماهرشالا علی توسط شرکت William Morris Endeavor و Anonymous Content انتخاب شده است. ای.جی. وولف و فردریک کوتو نیز نمایندگان دو کمپانی Paradigm و Artillery Creative هستند. این اخبار برای اولین بار توسط وب‌سایت ددلاین هالیوود (Deadline Hollywood) منتشر شد.

منبع: Variety

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.