بیلی ری به تیم نویسندگان Terminator پیوست

19 November 2017 - 18:14

پس از ایجاد شدن یک اتاق نویسندگی در اوایل امسال برای نوشتن فیلم‌ نامه‌ی آخرین فیلم از فرانچایز Terminator (نابودگر)،‌ تیم میلر (Tim Miller) و جیمز کامرون (James Cameron)، بیلی ری (Billy Ray) را برای پیوستن به تیم استخدام کردند تا آخرین تغییر را بر روی پیش نویس این فیلم‌ نامه اعمال کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

اتاق نویسندگی کامرون و میلر شامل دیوید گویر (David Goyer)، جاستین رودس (Justin Rhodes) و جاش فریدمن (Josh Friedman) می‌شود. ری می‌رود تا این داستان را که بر پایه‌ی یک داستان پیش بینی شده از کامرون، میلر و دیوید الیسون (David Ellison) بنیان گذار اسکای‌دنس (Skydance) است، بهتر کند.

لیندا همیلتون (Linda Hamilton) و آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) به این فرانچایز برگشته‌اند و کامرون تهیه‌کننده‌ی این پروژه است. جزئیات کار همچنان مشخص نیست اگرچه کامرون گفته است که این یک دنباله‌ی مستقیم برای Terminator 2: Judgment Day (ترمیناتور ۲: روز قضاوت) است،‌ چرا که این فیلم هیچ نقشی در فیلم‌های اخیر نداشته است. مجموعه تصاویر این فیلم ۲۶ جولای سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود.

ری بخاطر جایزه‌های معتبرش برای کارهایی مثل “Captain Phillips” (کاپیتان فیلیپس) و “State of Play,” (حالت بازی) مشهور است. آخرین کارهای ری نمایشنامه‌ی Bad Robot’s World War II (ربات‌های بد جنگ جهانی دوم) و همچنین Skydance است که انگ لی (Ang Lee) آن‌را کارگردانی کرده است و ویل اسمیت (Will Smith) در آن بازی می‌کند.

منبع: Variety

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.