پس از طناز طباطبایی، صابر ابر نیز به جمع بازیگران فیلم «روسی» پیوست

20 November 2017 - 17:20

پس از انصراف طناز طباطبایی از بازی در فیلم «سوءتفاهم» و پیوستن به «روسی» به کارگردانی امیر حسین ثقفی، صابر ابر یکی دیگر از بازیگران انصرافی «سوءتفاهم» هم در فیلم ثقفی بازی می‌کند. پیش از این حضور امیر آقایی هم در «روسی» قطعی شده بود.

درحالی که چند روز پیش تهیه کننده «سو‌ءتفاهم» احمدرضا معتمدی تداخل برنامه‌های بازیگران این فیلم را مهم‌ترین عامل انصراف بازیگران شناخته شده از این پروژه سینمایی که سازمان اوج مسئولیت تولید آن را بر عهده دارد، عنوان کرده بود، دومین بازیگر انصرافی فیلم احمدرضا معتمدی به «روسی» امیر حسین ثقفی پیوست. پیش از این هم طناز طباطبایی بعد از انصراف از بازی در «سو‌ءتفاهم» به عنوان بازیگر اصلی «روسی» معرفی شده بود.

« روسی» چهارمین فیلم سینمایی امیر حسین ثقفی پس از « مرگ کسب و کار من است»، «همه چیز برای فروش» و «مردی که اسب شد» در مقام کارگردان به حساب می‌آید.

فیلمنامه «روسی» نوشته امیر حسین ثقفی در ژانر اجتماعی است و این دومین همکاری امیر حسین ثقفی و صابر ابر پس از « همه چیز برای فروش»خواهد بود.

«روسی» اثری پر بازیگر و پر لوکیشن است و انتخاب بازیگران فیلم همچنان ادامه دارد تا این پروژه سینمایی اوایل آذر ماه در تهران و چند شهر دیگر فیلمبرداری خود را آغاز کند.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.