جیمز گان فیلم‌نامه‌ی Guardians of the Galaxy 2 را منتشر کرد

22 November 2017 - 07:25

جیمز گان (James Gunn)، نویسنده و کارگردان فیلم ‌Guardians of the Galaxy 2 (نگهبانان کهکشان ۲) فیلم‌نامه‌ی آن‌را بصورت آنلاین منتشر کرده است. هواداران می‌توانند فیلم‌نامه‌ی این بلاک باستر را بصورت رایگان در فیس‌بوک او مشاهده کنند و ببینند این فیلم از چه چیزی ساخته شده است و با جزئیات بیشتر کار آشنا گردند. برای آگاهی بیشتر، در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

کسانی که فیلم «نگهبانان کهکشان» و همچنین دنباله‌ی آن‌را دیده‌اند و در مورد اقدامات پشت صحنه‌ی آن تعجب کردند، بسیار خوش شانس هستند. زیرا اکنون با انتشار فیلم نامه‌ی «نگهبانان کهکشان ۲» و همچنین پاسخ دادن به سوالات در مورد تولید فیلم،‌ جیمز گان امکان یک نگاه تازه‌ای را به فیلم فراهم ساخته است.

گان در پست Facebook خودش، فیلم‌نامه را با عنوان «وعده داده شده» منتشر کرد و در یک پست توییتر، این نویسنده و کارگردان، اطلاعاتی را در مورد فرایند ایجاد فیلم نامه و ساختن یک فیلم از آن بازگو کرد.

مضاف بر این، همچنان تکلیف آدام وارلاک (Adam Warlock)‌ در «نگهبانان کهکشان ۲» مشخص نشد. همچنین هنوز حرفی از اینکه وارلاک در Guardians of the Galaxy 3 حضور پیدا می‌کند یا خیر به میان نیامده است.

«نگهبانان کهکشان ۲» یک پروژه‌ی بسیار موفق برای دنیای سینماتیک مارول به حساب می‌آید و برای این استودیو چیزی در حدود ۸۶۳ میلیون دلار در سراسر جهان کسب درآمد داشته است و با اقتدار در سایت نظر سنجی Rotten Tomatoes بالغ بر ۸۲ درصد نظر مساعد را به خود جلب کرده است. جدای از این، فیلم یکی دیگر از ورودی‌های دوست داشتنی دنیای سینماتیک مارول است و برای بینندگان یک دنیای جدید با شخصیت‌هایی جدید و البته منحصر به فرد به نام تیم نگهبانان کهکشان را فراهم آورده است. جیمز گان برای نویسندگی و کارگردانی دنباله‌ی این فیلم یعنی «نگهبانان کهکشان ۳» باز خواهد گشت. این فیلم انتظار می‌رود تا در سال ۲۰۲۰ به اکران در بیاید.

جیمز گان در هر دو فیلم Guardians of the Galaxy کارهای قابل تحسینی انجام داده است، بنابراین دیدن و وارد شدن در کارهای خلاقانه‌ی این هنرمند می‌تواند بسیار جالب باشد. هنوز با فیلم سوم نگهبانان کهکشان سه سال فاصله داریم و اکنون تنها می‌توانیم فیلم نامه‌ی نگهبانان کهکشان ۲ را نگاه کنیم. البته حداقل می‌توانیم امیدوار باشیم که گان برای فیلم سوم خیلی وقت دارد و می‌توان یک فیلم عالی را از این نویسنده و کارگردان انتظار داشت.

منبع:‌ Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.