نویسندگان اصلی Toy Story 4 از آن جدا شدند

23 November 2017 - 16:44

راشیدا جونز (Rashida Jones) و ویل مک کورمک‌‌ (Will McCormack)، نویسندگان اصلی انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴)، در اوایل مراحل توسعه‌ی این فیلم، و به دلیل سوء رفتارهای جان لستر (John Lasseter) آن‌را رها کردند. رییس استودیو پیکسار که برای سال‌ها در شرکت دیزنی کار می‌کرده است، آخرین اسمی است که در لیست شخصیت‌هایی در هالیوود که متهم به  آزار و اذیت هستند، قرار دارد. برای آگاهی از جزئیات در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

پس از گذشت یک هفته از جشنی که برای منتشر شدن تریلر انیمیشن The Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) دقیقا قبل از پخش انیمیشن Coco (کوکو) در سینماها، در استودیو پیکسار گرفته شد، اکنون آن‌ها در وضعیت نا مشخصی نسبت به آینده قرار گرفته اند. در واقع Toy Story 4 مستقیما تحت تاثیر رفتار لستر قرار گرفته است و به یک فیلم نامه‌ی جدید نیاز دارد.

بر اساس گزارش THR جونز و مک کورمک پس از حرکت ناخواسته‌ای که لستر انجام داد، از Toy Story 4 جدا شدند. جزئیات بیشتر مشخص نیست. برخی ممکن است تصور کنند چهارمین ماجراجویی وودی (Woody) و باز (Buzz) در تابستان آینده اکران می‌گردد اما آن زمان طبق جدول زمان بندی، وقت اکران The Incredibles 2 است. این در حالی است که جاش کولی (Josh Cooley) تنها کارگردان فیلم (که ترجیح داده شده است به اینکه لستر دستیارش باشد) نامگذاری شده است.

در پاسخ به THR، جونز و مک کورمک بیانیه‌ی زیر را به NYT دادند و روشن ساختند که چرا آن‌ها بعنوان یک فیلم نامه نویس، Toy Story 4 را ترک کردند:

روزنامه نگاران به طور شتاب‌زده‌ای گزارش تهیه می‌کنند و موارد غیر مسئولانه‌ای را گزارش می‌کنند. ما پیکسار را بخاطر پیشرفت‌های ناخواسته ترک نکردیم. این نادرست است. ما راهمان را به دلیل تفاوت در خلاقیت‌ها و مهم تر از همه تفاوت‌های شخصی جدا کردیم. استعدادهای زیادی در پیکسار وجود دارد و ما همچنان هواداران پر و پا قرص فیلم‌های آن‌ها باقی می‌مانیم. ما پیکسار را به استخدام داستان نویسان و همچنین رهبران خانم، تشویق می‌کنیم.

دیدن اینکه Toy Story 4 به کجا می‌رود جالب خواهد بود. هنگامی که در سال ۲۰۱۵ این فیلم معرفی شد، یک داستان دوست داشتنی در مورد سفر باز و وودی برای پیدا کردن بو پیپ (Bo Peep) بود. بو در فیلم Toy Story 3 ظاهر نشد و برخی تصور کردند که عدم حضور او، بعلت پیدا کردن یک شخصیت جدید برای آن بوده است. با توجه به اینکه چه کسی می‌تواند جایگزین او باشد، جریان داستان می‌تواند متفاوت گردد. از قرار معلوم پیکسار همچنان تلاش می‌کند که شکافی در داستان ایجاد کند. همچنین از صدا پیشه‌ی شخصیت آقای سیب زمینی یعنی دان ریکلز (Don Rickles)‌ قبل از مرگش در آپریل امسال هیچ صدایی ضبط نگردیده است. یک صفحه از فیلم نامه می‌تواند دوباره نوشته شود.

اکنون Toy Story 4 همچنان برای ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ تنظیم گردیده است، اما این تاریخ می‌تواند تغییر کند. از آنجایی که فیلم در حال تغییر گسترده‌ای در تیم خلاقانه‌ی خود است،‌پیکسار ممکن است با به تاخیر انداختن این روند، زمان کافی برای دست اندر کاران این فیلم ایجاد کند تا یک دنباله‌ی رضایت بخش و قابل قبول را از آن‌ها ببینیم. بسیاری معتقدند Toy Story 3 یک پایان فوق‌العاده برای این فرانچایز بود. پس اگر پیکسار قصد دارد تا فیلم چهارم را بسازد، اگر آن‌را در تاریخ مقرر منتشر نکند شرم آور خواهد بود.

منبع: Screenrant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.