ساخت دنباله فیلم Murder on the Orient Express تائید شد

23 November 2017 - 09:00

استودیوی فیلمسازی «فاکس قرن بیستم» در نظر دارد تا ماجراجویی‌های هرکول پوآرو (Hercule Poirot) را ادامه دهد و دنباله فیلم Murder on the Orient Express «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» را ساخته و روانه پرده‌های سینماها کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

در حالی که تنها مدت کوتاهی از آغاز اکران فیلم «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» می‌گذرد، استودیوی «فاکس قرن بیستم» در نظر دارد تا اقتباس از روی رمان‌های کارآگاهی آگاتا کریستی (Agatha Christie) را ادامه دهد و Death on the Nile «مرگ بر روی نیل» را مقابل دوربین ببرد.

مایکل گرین (Michael Green)، کسی که نگارش فیلمنامه «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» را بر عهده داشته، فیلمنامه قسمت بعدی آن را نیز به رشته تحریر در خواهد آورد. گرچه هنوز چیزی درباره تیم ساخت این فیلم قطعی نیست، اما پیش‌بینی می‌شود که کنت برانا (Kenneth Branagh) برای کارگردانی و ایفای نقش شخصیت محبوب هرکول پوآرو بازگردد.

رمان «مرگ بر روی نیل» در سال ۱۹۳۷ منتشر شد و ماجراجویی جدید کارآگاه پوآرو را که درگیر یک مثلث عاشقانه که منجر به قتل شده است را روایت می‌کند و وقایع آن در مصر جریان دارد.

درست همانند فیلم «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» محصول سال ۱۹۷۰ میلادی که از تیم بازیگرانی برجسته از جمله آلبرت فینی (Albert Finney) در نقش کارآگاه پوآرو بهره می‌برد، فیلم «مرگ بر روی نیل» که در سال ۱۹۷۸ میلادی به روی پرده رفت نیز شامل بازیگران مطرح آن زمان بوده است.

از جمله بازیگران اقتباس قدیمی این رمان می‌توان به بیت دیویس (Bette Davis)، میا فارو (Mia Farrow)، مگی اسمیت (Maggie Smith)، آنجلا لنسبوری (Angela Lansbury) و دیوید نیون (David Niven) اشاره داشت. «مرگ بر روی نیل» یکی از محبوب‌ترین آثار کریستی محسوب می‌شود.

فیلم «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» که با بودجه‌ای ۵۵ میلیون دلاری ساخته شده، از روز جمعه ۱۹ آبان ماه (۱۰ نوامبر) که به صورت گسترده به اکران در آمد، بیش از ۱۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است. این فیلم توسط برانا، ریدلی اسکات (Ridley Scott)، مارک گوردون (Mark Gordon)، سیمون کینبرگ (Simon Kinberg)، جودی هافلند (Judy Hofflund) و مایکل شافر (Michael Schaefer) تهیه و تولید شده است. استیو اسبل (Steve Asbell) وظیفه نظارت بر روی روند ساخت این پروژه را بر عهده داشته است.

گرین، که یکی از خالقین برنامه تلویزیونی American Gods است، بر روی فیلمهای Logan «لوگان» و Alien: Covenant «بیگانه: پیمان» هم برای استودیوی «فاکس قرن بیستم» کار کرده است. وی همچنین نگارش فیلمنامه فیلم تحسین‌شده Blade Runner: 2049 «بلید رانر ۲۰۴۹» را نیز بر عهده داشته است.

منبع : هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.