رقابت ۹۴ فیلم سینمایی برای جشنواره‌ای که فقط ۲۲ سهمیه دارد

22 November 2017 - 23:00

در چند روز گذشته خبرهای زیادی، در مورد حضور فیلم‌های سینمایی در جشنواره فیلم فجر در رسانه‌ها منتشر شد. تهیه‌کنندگان فیلم‌های سینمایی با آغاز فراخوان جشنواره فیلم فجر، فرم‌های حضور در این جشنواره را پر کردند و حال با پایان این مهلت، روابط عمومی این رویداد سینمایی اعلام کرد که ۹۴ فیلم سینمایی خواهان حضور در جشنواره فیلم فجر هستند تا از میان آن‌ها ۲۲ فیلم سینمایی با نظر هیات انتخاب، به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر راه یاند.

با پایان یافتن مهلت حضور فیلم‌ها در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در مجموع ۱۳۷ اثر فرم تقاضا را تحویل دبیرخانه دادند. آثار ارائه شده به جشنواره فیلم فجر شامل ۴۳ فیلم مستند و ۹۴ فیلم سینمایی است. روابط عمومی جشنواره اعلام کرده پس از بررسی فرم‌های تقاضا و «استعلام و احراز قطعیت داشتن پروانه ساخت و پروانه نمایش سینمایی» فهرست آثار منتخب جشنواره کامل می‌شود.

بازبینی فیلم‌ها توسط هیات انتخاب بزودی آغاز و تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت و آثار راه یافته به بخش مسابقه هفته اول دی ماه اعلام می‌شود. سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه زاده بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.