دو روایت متفاوت ۲۲۵ و ۱۳۵ میلیونی از فروش دو روز اول «قاتل اهلی» توسط پخش‌کننده و سینماتیکت

24 November 2017 - 20:00

به نظر می‌رسد ارائه آمار شبهه‌دار فروش این بار به فیلم مسعود کیمیایی رسیده است. در حالی که علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران به عنوان پخش کننده «قاتل اهلی» فروش پنجشنبه و جمعه این فیلم را ۲۲۵ میلیون تومان اعلام کرده که اختلاف رقم فراوانی با فروش درج شده در سایت سینماتیکت به عنوان فروش دو روز اول وجود دارد.

طی این سال‌ها پخش کننده‌ها اختلاف ارقام خود با سامانه سینماتیکت را این گونه توضیح می‌دهند که برخی سینماها هنوز به شکل مکانیزه بلیت عرضه نمی‌کنند و از سوی دیگر می‌گویند ارقام فروش با تاخیر در سینماتیکت ثبت می‌شود. اما گاهی اختلاف ارقام غیرطبیعی است. سینماتیکت در ساعت ۱۹ روز جمعه فروش «قاتل اهلی» را کمی بیش از ۱۳۵میلیون تومان درج کرده است. یعنی ۱۹ ساعت بعد از پایان پنجشنبه این فروش ثبت شده است.

اختلاف حدود ۱۰۰ میلیون تومانی این دو رقم به هر حال سوال برانگیز است. بخصوص که فروش روز چهارشنبه «قاتل اهلی» کمتر از ۷۰ میلیون تومان بوده است و ظاهرا پخش کننده و تهیه کننده فیلم از انتشار این رقم به عنوان فروش روز اول ناراضی بوده‌اند!

این معضل تا زمانی که همه سینماها مکانیزه نشوند، ادامه دارد و همه پخش کننده‌ها می‌توانند ارقام غیر دقیقی را به عنوان فروش فیلم‌های خود اعلام کنند.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.