ریبوت Spawn در نیویورک ساخته خواهد شد

26 November 2017 - 07:20

تاد مک فارلین (Todd McFarlane) پدید آورنده‌ی Spawn (اسپان) تایید کرده است که فیلم مورد انتظار او در نیویورک به وقوع می‌پیوندد. از آخرین فیلم اسپان بیست سال می‌گذرد که با درخشش مایکل جی وایت (Michael Jai White) در نقش ال سیمونز (Al Simmons) همراه بود. وی یک قاتل سازمان سیا (CIA) بود که مرد و دوباره بعنوان اسپان به دنیا آمد!. در حالی که این فیلم از طراحی و جلوه‌های ویژه‌ی بسیار قوی برخوردار بود، اما از داشتن فیلم‌ نامه‌ای ضعیف رنج می‌برد. این فیلم یک فیلم متوسط بود و به همین دلیل استودیو را وادار به ساخت یک دنباله‌ از آن نکرد. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در دهه‌ی گذشته تاد مک فارلین تمام تلاش خود را برای نویسندگی و کارگردانی یک ریبوت از اسپان به کار بسته است و می‌دانیم که این فیلم بسیار کم بودجه و بهینه ساخته می‌شود. سال‌ها بدون هیچ پیشرفت محسوسی گذشت و هیچ خبری از فیلم نشد تا اینکه در سال ۲۰۱۷ اعلام شد مک فارلین با همراهی شرکت Blumhouse که بیشتر در زمینه‌ی ساخت فیلم‌های ترسناک مانند Purge و Split شهرت دارد، قصد ساخت یک ریبوت از اسپان را دارند.

این فیلم قرار است تا در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۱۸ تولید خود را آغاز کند و اکنون مک فارلین در یک مصاحبه با Comic Book خاطر نشان کرده است که این فیلم در شهر نیویورک اتفاق خواهد افتاد. او گفت بودجه‌ی کم این پروژه نمی‌تواند آسیبی به آن بزند. این کارگردان دقیقا گفت:

شما می‌دانید که این یکی از انواع غیر مترقبه‌ای از فیلم‌ها است که برای مردم ساخته می‌شوند. من نمی‌دانم اما مکان‌های مختلفی وجود دارد که به شما برای فیلم برداری انگیزه می‌دهد. بنابراین ما قصد داریم که در این مکان‌ها فیلم‌برداری کنیم. شما می‌دانید که ما بودجه‌ی زیادی نداریم. بنابراین می‌خواهیم بهترین استفاه را از آن ببریم. بنابراین با توجه به اینکه فیلم در نیویورک اتفاق می‌افتد، ما باید در جایگاهی قرار بگیریم که قانع کننده باشد، هر چند شما می‌دانید که باید در جاهایی مثل دیترویت، کلیولند یا تورنتو فیلم‌ برداری کنیم البته من خودم کانادایی هستم. به این ترتیب ما در حال ارزیابی همه چیز هستیم. با توجه به این به طور مثال اگر شما در یک قسمت صد هزار دلار ذخیره کنید، دویست هزار دلار ذخیره کنید یا نیم میلیون دلار ذخیره کنید، ممکن است بتوانید یک ترفند دیگر بزنید یا حتی بازیگر دیگری را بیاورید. شما اساسا باید مسائل مالی را کنترل کنید و ما تمام این‌ها را بررسی می‌کنیم.

پس از سال‌ها صحبت، در نهایت ما در حال دیدن مراحل ساخت ریبوت Spawn هستیم. یکی از مسائل مهم فیلم قبلی این بود که رتبه‌ی PG-13 را گرفت. چرا که این کامیک، فضایی تاریک داشت. بنظر می‌رسد که اکنون بزرگسالان بیشتری هواداران فیلم‌های کامیک بوکی شده اند. این موضوع را موفقیت‌های کسب شده برای فیلم Logan (لوگان) نشان می‌دهد. فیلم Venom (ونوم) از تام هاردی (Tom Hardy) همچنین گفته می‌شود که فیلم ترسناکی است که توسط جان کارپنتر (John Carpenter)‌ و دیوید کرانبرگ (David Cronenberg) ساخته می‌شود.

فیلم جدید Spawn یکی از فیلم‌های ترسناک در باکس آفیس به حساب می‌آید و بنظر می‌رسد تاد مک فارلین راحت‌تر می‌تواند با شرکت Blumhouse کار کند. بودجه‌ پایین Spawn باعث می‌گردد که این فیلم نوع جدیدی از فیلم‌های ابر قهرمانانه به حساب بیاید که بیشتر بر روی مسائل روانشناختی تمرکز دارد.

منبع:‌ Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.