ست مایرز میزبان مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۸ خواهد بود

25 November 2017 - 23:48

ست مایرز (Seth Meyers) مجری لِیت نایت (Late Night) به عنوان مجری هفتاد و پنجمین دوره‌ی مراسم گلدن گلوب انتخاب شده است. مایرز جای مجری دیگر، جیمی فلن (Jimmy Fallon) را می‌گیرد که سال گذشته میزبانی مراسم را بر عهده داشت. مایرز جای فلن را پس از برکناری از برنامه‌ی The Tonight Show نیز گرفت. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

جایزه‌ی گلدن گلوب که برندگانش توسط انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (Hollywood Foreign Press Association) انتخاب می‌شوند، از سال ۱۹۴۴ هر ساله اهدا می‌شود. در آغاز تنها فیلم‌ها مفتخر به دریافت این جایزه بودند اما از سال ۱۹۵۷ این نهاد دستاوردهای ارزشمند در حوزه‌ی تلویزیون را نیز ارج می‌نهد. مراسم گلدن گلوب از سال ۱۹۶۴ به طور سراسری پخش می‌شود اما غالبا و تا سال ۲۰۱۰ یک میزبان رسمی نداشت. سال ۲۰۱۰ اولین سال میزبانی ریکی جرویز (Ricky Gervais) از چهار میزبانی جنجال‌برانگیز او بود. ایمی پولر (Amy Poehler) و تینا فی (Tina Fey) با همکاری هم از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ میزبانی این مراسم را بر عهده داشتند.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود اعلام کرده که مایرز مجری لِیت نایت و سرپرست نویسندگان برنامه‌ی Saturday Night Live «شنبه‌شب زنده»، میزبانی هفتاد و پنجمین دوره‌ی مراسم گلدن گلوب را بر عهده خواهد داشت. مایرز همچون پیشینیانش از قبیل پولر، فی و فلن برخی از اولین توجهات سراسری خود را به عنوان مجری بخش Weekend Update برنامه‌ی «شنبه‌شب زنده» دریافت کرد.

مراسم گلدن گلوب که بسیاری از افراد دنیای سرگرمی آن را مهمانی سال می‌دانند، عموما خودمانی‌تر از مراسم اسکار است و به تعاملات مسرت‌بخش‌تری می‌انجامد. مجریان گلدن گلوب عموما در سیخونک‌زدن‌های بامزه به هنرمندان آزادتر بوده‌اند، جنسی از آزادی که ریکی جرویز در دوران میزبانی‌اش با آن پیش می‌رفت و اتمسفری جنجالی را ایجاد می‌کرد که برای برخی معذب‌کننده بود.

ست مایرز قطعا کسی است که با توجه به سابقه‌اش به عنوان نویسنده‌ی برنامه‌ی «شنبه‌شب زنده» و مجری بخش Weekend Update آن، می‌تواند این وضعیتِ منفی را بهبود ببخشد. مایرز همچنین کسی است که از سیاسی شدن نمی‌هراسد و این مطلب را بارها با انتقاد از دانلد ترامپ در برنامه‌های شبانگاهی خود نشان داده است. تصمیم نهاد گلدن گلوب برای انتخاب مایرز به جای فلن شاید بازتاب تمایل به تزریق مقداری جنجال به مراسم امسال بعد از اجرای غیرجنجالی و شُسته‌‌رُفته‌ی فلن در سال گذشته باشد.

یکی از موضوعاتی که مایرز قطعا به آن حمله می‌کند، تصمیم جنجالی برای دسته‌بندی فیلم Get Out «برو بیرون» ساخته‌ی جردن پیل (Jordan Peele) در شاخه‌ی کمدیِ رقابت گلدن گلوب است. گرچه «برو بیرون» لحظات کمدی خود را دارد، اما پیل صراحتا فیلم را یک تریلر اجتماعی به‌شدت جدی می‌داند و بسیاری در کنار پیل از گلدن گلوب برای به ظاهر تباه کردن پیام فیلم با گنجاندن آن در کنار آثار کمدی و موزیکال به جای درام انتقاد کردند.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.