لیست بازیگران Avengers 4 ممکن است برای ویژن و اسکارلت ویچ حاوی اسپویل باشد!

27 November 2017 - 18:26

هشدار: این خبر برای فیلم Avengers 4 حاوی اسپویل است.

ارتباط ویژن (Vision)‌ و اسکارلت ویچ (Scarlet Witch) ممکن است با توجه به لیست جدید بازیگران، در فیلم بدون عنوان Avengers (انتقام جویان) جالب توجه باشد. تمام هواداران همچنان منتظر پخش یک تریلر رسمی از فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت‌) هستند و خبرهایی که از تولید این فیلم‌ها منتشر می‌شود، بیشتر آ‌ن‌ها را در کانون توجه قرار می‌دهد. فیلم چهارم انتقام جویان، فاز سوم از دنیای سینماتیک مارول را به اتمام می‌رساند و همه چیز را برای این دنیا، در سال‌های آینده فراهم می‌سازد. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به این‌که شخصیت‌های بسیار زیادی در هر دو فیلم آینده‌ی Avengers ظاهر خواهند شد، اما به برخی از آن‌ها بیشتر توجه می‌شود. دو تا از ستارگانی که از مراحل اولیه‌ی ساخت Infinity War حضورشان معلوم بود،‌ ویژن با بازی پاول بتانی (Paul Bettany) و اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) هستند. با توجه به این‌که روابط عاشقانه‌ی آن‌ها در حال گسترش است، ممکن است بخش زیادی از داستان Avengers 4 به آن‌ها اختصاص داده شود.

یک گزارش جدید از فیلم برداری از  یک دوقلوی دو ساله در Avengers 4 خبر می‌دهد. از این دو پسر دوقلو، فقط دو روز فیلم برداری شد. بنابراین آن‌ها نقش کوتاهی در فیلم بازی خواهند کرد. با این حال گمانه زنی‌ها شکل گرفتند که این دوقلوها می‌توانند بچه‌های اسکارلت ویچ و ویژن باشند.

اسکارلت ویچ و ویژن در کامیک‌ها روابط عاشقانه‌ی زیادی داشته‌اند و این روابط در طی فیلم‌های متعدد گسترش یافته است. اگرچه هنوز چیزی از ارتباط عاشقانه‌ی آن‌ها در فیلم‌ها ندیدیم، اما مجموعه تصاویر Infinity War از وجود روابط رمانتیک بین آن‌ها خبر می‌دهد. در این تصاویر ویژن در ریخت و قالب انسان است و ارتباط آن‌ها در Avengers 4 به کمک این بچه‌ها می‌تواند ادامه پیدا کند.

در کامیک‌ها، ویژن و اسکارلت ویچ صاحب یک دوقلوی پسر هستند که توسط جادوی اسکارلت ویچ پدید آمده‌اند. اما این دو توسط ویژن و اسکارلت ویچ بزرگ نمی‌شوند و حتی با یکدیگر نیز بزرگ نخواهند شد. بچه‌های آن‌ها به ابرقهرمان هایی به نام‌های ویکان (Wiccan) و سرعت (Speed) تبدیل می‌گردند که دارای توانایی جادو و سرعت هستند و به تیم انتقام جویان وارد می‌گردند.

گمانه‌زنی‌ها در مورد این دو قلو ادامه خواهد داشت اما هنوز صحبتی از اینکه آن‌ها فرزندان چه کسی هستند به میان نیامده است. اگرچه، معرفی آن‌ها می‌تواند داستان اسکارلت ویچ و ویژن را مقداری پیچیده‌تر کند. همچنین اگر ویژن در طی فیلم بمیرد، این داستان تراژدی‌تر خواهد شد. با این حال وجود این دو فرزند و پیوستن آن‌ها به تیم انتقام جویان، می‌تواند  بر روی پرده‌ی سینما کمک زیادی به آ‌نها کند.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.