منتظر کناره‌گیری زک اسنایدر از لیگ عدالت نباشید

26 November 2017 - 09:45

زک اسنایدر (Zack Snyder) استاد رها کردن کار وسط فیلمبرداری است. با اینکه فیلم‌هایی همچون Watchman و Batman v. Superman: Dawn of Justice با هم میکس شدند تا هنگام اکران با اقبال عمومی بیشتری مواجه شوند، هر دو فیلم، خصوصا، Watchman، با تحسین بیشتری مواجه شدند و خیلی از مردم مانند اسکات دریکسون این فیلم را “شاهکار بی نظیر” نامیدند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اسنایدر فیلم Justice League (لیگ عدالت) را قبل از به اتمام رسیدن تولیدش رها کرد و کمپانی برادران وارنر اعلام کرد از آنجایی‌که جاس ودون (Joss Whedon) کنار اسنایدر بوده، می تواند همان شیوه‌ی منحصربه فرد وی را در پیش گیرد. اولین تغییر اساسی که بعد از اعلام کارگردانی ودون صورت گرفت کناره گیری تام هولکنبرگ، جانکی و دنی الفمن بود و گزارشات بدست آمده حاکی از این بودند که کار فیلمبرداری مجدد ودون با چیزی که اسنایدر انجام می‌داد زمین تا آسمان فرق دارد. سپس مدت زمان فیلم ۲ ساعت اعلام شد که کوتاه‌تر از فیلم بتمن در برابر سوپرمن است و حتی کوتاه‌تر از آنچه است که طرفداران این فیلم انتظارش را داشتند.

در نهایت ودون اعلام کرد که تغییراتی در فیلمنامه بوجود آورده که تاثیر ۳۳ درصدی روی فیلم داشته و صحنه های آزمایشی نشان دادند که خبری از لکس لوتر و اریس وست که قبلا گفته شده بود در فیلم حضور دارند، نیست. با این حال بازیگران این فیلم دائما در تورهای مختلف عنوان کردند که این فیلمِ زک اسنایدر است، بن افلک بر این موضوع اشاره داشته که مردم خیلی منتظر دیدن اثرات حضور اسنایدر نباشند.

درست است که اسنایدر تمامی کارهای پیش تولید و فیلمبرداری را انجام داده اما اگر نگاه دقیقی به لیگ عدالت داشته باشیم می‌بینیم که خیلی حضور او در فیلم احساس نمی‌شود. از تریلرهای منتشر شده‌ی فیلم پیداست که محصول نهایی چه خواهد بود و کار ودون فراتر از چیزی است که گفته شده بود. لو رفتن چند صحنه حذف شده از فیلم بیشتر نشان می‌دهد که ورژن خاص اسنایدر تاریک‌تر با میزانی از رنگ‌های متضاد بوده است. برای همین است که طرفداران از کناره گیری زک اسنایدر از این فیلم شکایت دارند.

با اینکه طبق چیزی که کمپانی برادران وارنر و توبی امریچ اعلام داشته‌اند، اسنایدر حق نظردهی در پس تولید را دارد، وی اظهار داشته که کار به کار ودون و همکارانش ندارد و اخیرا معلوم شده که او حتی فیلم را بعد از رهایی کار ندیده است. با این وجود آیا واقعا اسنایدر از لیگ عدالت کنار رفته است؟ این سوال سختی است که جوابی برایش وجود ندارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.