جو مانگانیلو در نقش Deathstroke ظاهر می‌شود

26 November 2017 - 13:30

جو مانگانیلو (Joe Manganiello) با انتشار عکسی ظاهر شخصیت Deathsteoke دی سی را در شبکه‌های اجتماعی بطور کامل در معرض نمایش قرار داد. برخلاف اینکه فیلم Justice League (لیگ عدالت) همانند فیلم‌های قبلی دی سی؛ Batman v. Superman: Dawon of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) و Suicide Squad (جوخه انتحاری) فیلم مجزایی است، لحظات جالبی در این فیلم وجود دارند. این شامل نقش جذاب مانگانیلو در قالب اسلید ویلسون نیز می‌باشد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اگر تنها یک چیز باشد که لیگ عدالت در آن موفق ظاهر شده باشد، به تصویر کشیدن دنیای منحصربه فرد خود و به هیجان در آوردن مردم برای انتظار برای این فرنچایز است. همگی ما مشتاق حضور انفرادی بازیگران اصلی هستیم اما بهتر است بگوییم که بیشتر ما انتظار نداریم که Deathstroke نقش بیشتری در فرنچایز جدید داشته باشد.

تصویر منتشر شده در اکانت رسمی توییتر مانگانیلو، فیلمبرداری مشخص و واضحی از او را در صحنه‌ای از فیلم لیگ عدالت بعد از درآوردن ماسکش برای صحبت با لکس بوتر نشان می‌دهد. لباس خاص او باعث تحریک طرفداران شده درحالی‌که نشان می‌دهد این ورژن ویلسون زره جنگی او را به تصویر می‌کشد. شما خوانندگان عزیز می‌توانید این تصویر را در قسمت زیر مشاهده کنید:


شایعات زیادی وجود داشتند که Deathstroke را به دنیای پیرامون معرفی کردند. می‌دانیم که این بازیگر ثابت کرده در نقش تبهکاران خوب می‌درخشد و حالا تصویری از این درخشش را در صفحه رسمی خود منتشر کرده است. ابتدا گفته شد که در فیلم سولوی بتمن زیر نظر بن افلک نقش آفرینی خواهد کرد. اما تغییرات خاصی روی پروژه رخ داد که باعث شدند مت ریوز (Matt Reeves) کارگردانی این فیلم را برعهده بگیرد. از آن زمان به بعد چیزی از حضور Deathstroke نشنیدیم تا اینکه خبر رسید فیلم Deathstroke درحال ساخت است و توسط گارث ایوانز (Gareth Evans) فیلمبرداری می‌شود.

بنابراین وقتی این بازیگر روی پرده نقره‌ای درخشید و تبهکاری قدرتمند خود را در پایان فیلم به نمایش گذاشت همه را شگفت زده کرد. همکاری او با لکس لوتر برای شیطانی کردن کارها، صحنه‌های فیلم را جذاب‌تر می‌کند‌. با اینکه هنوز چیزی درباره آینده کل فرنچایز ثابت نشده و برادران وارنر از عملکرد لیگ عدالت در باکس آفیس راضی نیستند، خیلی‌ها تصور می‌کنند که باید منتظر لیگ بی‌عدالت در آینده باشیم. درغیر اینصورت باید منتظر سولوی Deathstroke باشیم که مناسب دنیای بتمن است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.