بازیگران جدید فیلم Destroyer معرفی شدند

27 November 2017 - 15:00

تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany) و سباستین استن (Sebastian Stan) در حال مذاکره با سازندگان فیلم Destroyer «ویرانگر» جهت همبازی شدن با نیکول کیدمن (Nicole Kidman) هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلمنامه این فیلم جنایی و هیجان‌انگیز توسط فیل هی (Phil Hay) و مت منفردی (Matt Manfredi) به نگارش در آمده است و کارین کوساما (Karyn Kusama) نیز کارگردانی آن را بر عهده دارد. بودجه مورد نیاز جهت ساخت این پروژه را ۳۰WEST تامین خواهد کرد. فرد برگر (Fred Berger) از استودیوی «اتوماتیک» این فیلم را با مشارکت هی و منفردی تهیه و تولید خواهد کرد. برگر پیش از این در نگارش فیلمنامه فیلم The Invitation «دعوت» نیز با کوساما، کارگردان آن، همکاری داشته و تهیه‌کننده آن نیز بوده است.

شرکت Rocket Science پخش بین‌المللی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. این در حالی است که شرکت Bliss Media حقوق پخش «ویرانگر» را در کشور چین بدست آورده است.

داستان این فیلم درباره پلیسی به نام ارین بل (Erin Bell) با بازی کیدمن است که در جوانی به عنوان یک فرد نفوذی به یک گروه خلافکاری نفوذ کرده اما در ادامه حوادثی رخ می‌دهد که منجر به نابودسازی زندگی‌اش می‌گردد. پس از سال‌ها، سرکرده این گروه خلافکاری بازمی‌گردد و بل باید دوباره وارد این گروه شده و از مسببان گذشته تلخ‌اش انتقام بگیرد.

مازلانی به خاطر بازی در سریال Orphan Black که از شبکه بی‌بی‌سی آمریکا پخش می‌شده، موفق به کسب جایزه از سوی جشنواره امی شده است. این سریال پس از پخش پنج فصل، اوایل امسال به اتمام رسید. او اخیراً در کنار جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) در فیلم Stronger «قوی‌تر» بازی کرده و در فیلم‌هایی نظیر The Other Half «نصف دیگر»، Two Lovers and a Bear «دو عاشق و یک خرس»، Woman in Gold «زن طلایی‌پوش» و The Vow «عهد» نیز حضور داشته است.

از سوی دیگر، استن مدتی قبل بازی در فیلم I, Tonya «من، تونیا هستم» را به پایان رساند که قرار است در ماه دسامبر سال جاری میلادی به روی پرده بیاید. وی در این فیلم با مارگو رابی (Margot Robbie) همبازی بوده است. او اینک مقابل دوربین جدیدترین فیلم سری Avengers «انتقامجویان» است و در گذشته در فیلم‌هایی نظیر I’m Not Here «من اینجا نیستم»، Logan Lucky «اوگان خوش‌شانس»، The Martian «مریخی» و Black Swan «قوی سیاه» نیز هنرنمایی کرده است.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.