اظهار پشیمانی دیوید آیر از حضور کم جوکر در فیلمش

27 November 2017 - 15:22

دیوید آیر (David Ayer)، کارگردان فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) گفته از اینکه جوکر را تبهکار اصلی فیلمش نکرده، پشیمان است. سومین فیلم دنیای گسترده‌ی دی سی در ماه اوت ۲۰۱۶ راهی سینماهای سراسر جهان شد و برخلاف انتقادهایی که به این فیلم شد، به فروش ۷۴۵ میلیون دلاری دست یافت. از نظر بسیاری، این فیلم یکی از ضعیف‌ترین فیلم‌های تاریخ دنیای دی سی بود و شاید بهترین مثال از مجموعه مشکلاتی بود که دنیای فیلم را مبتلا ساخته است. در میان انتقادهای مهمی که به این فیلم شد، تبهکار بزرگ فیلم (Enchantress با بازی کارا دلیوینگ) و ویرایش متغیر آن بود که نتیجه‌ی تغییرات ناشی از پس تولید بودند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بزرگترین جنجالِ به پا شده توسط طرفداران دی سی این بود که نقش جوکر (جارد لتو) کم‌ شده بود. تریلرهای منتشر شده‌ی این فیلم نشان می‌‌دادند که او حضور چشمگیری در این فیلم خواهد داشت اما وقتی فیلم روی پرده نقره‌ای به نمایش درآمد، معلوم شد که نقش این شخصیت در بخش تدوین حذف شده است. لتو خودش بعدا گفت که فقط چندتا از صحنه‌هایی که بازی کرده بوده حذف شدند، چیزی که کارگردان این فیلم امروز در صفحه شخصی‌اش در توییتر تکذیب کرد.

دیوید آیر در پاسخ به سوال یکی از طرفداران درباره‌ی عکس‌های پشت صحنه‌ی هارلی کوین گفت: “فقط چند صحنه بیشتر از جارد نگرفتیم. متاسفم که خیلی صحنه از جوکر توی این فیلم نداشتیم.” چند ساعت بعد، او مورد تایید فالوورهای توییترش قرار گرفت.


آیر امسال از احساسش گفته بود و آرزو کرده بود ماشین زمانی داشت که می‌توانست به عقب برگردد و جوخه انتحاری بسازد که تبهکار بزرگ آن جوکر باشد. این کارگردان اصلا از گفتن این حرف ابایی نداشته اما ممکن است مجبور باشد برای پروژه Gotham City Sirens بیشتر حواسش را جمع کند‌. از وقتی این فیلم اکران شد چیزی درباره اسپین آف آن نشنیدیم، شاید پرونده‌ی مربوط به آن جایی در حال خاک خوردن باشد.

چه حضور کم لتو در نقش جوکر را دوست داشته باشید یا نه، Clown Prince of Crime می‌توانست تبهکار بزرگ بهتری برای جوخه انتحاری نسبت به Enchantress باشد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.