تبهکار جدید لیگ عدالت کیست؟

27 November 2017 - 21:36

فیلم Justice League (لیگ عدالت) زک اسنایدر (Zack Snyder) با مشکل تبهکار دنیای سینماتیک مارول مواجه است و اخیرا مشخص شده که تبهکار دیگری از کامیک‌ها قرار است وارد دنیای گسترده‌ی دی سی شود. درست شنیدید، Desaad تبهکار برای لیگ عدالت پیشنهاد شده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

سخت می‌توان ظاهر سیارن هیندز (Ciaran Hinds) را در نقش استپن‌وولف در لیگ عدالت فراموش کرد اما بیشتر طرفداران این فیلم، او را بنا بر دلایل اشتباهی بیاد می‌آورند. درحالی‌که CGI با ماموریت ساده‌ای برای چسباندن سه مکعب به هم مواجه شد، استپن‌وولف ضدقهرمانی بود که مخاطبین از اولین مجموعه لیگ عدالت انتظار داشتند. با اینکه بنظر می‌رسد دنیای دی سی ممکن است برنامه‌هایش برای Darkseid را بطور کامل کنار گذاشته باشد، تصور می‌شود این فیلم بیشتر به تاریخچه خود رجوع کند.

یکی از هنرمندان VFX در مصاحبه‌ای با Reddit AMA اعلام کرده بود که Desaad دوباره در این فیلم بازی می‌کند:

قطعا Desaad حضور خواهد داشت و خیلی مطمئن نیستم چقدر این طول می‌کشه. اون خیلی ترسناکه، یه جمجمه با یه شنل بزرگ. دیگه خبری از Darkseid نیست.

با اینکه ثابت شده Darkseid احتمالا هیچوقت در برنامه اسنایدر بطور کامل جایی نداشته، حداقل لیگ عدالت را به آپوکولیپس نزدیک‌تر کرده و احتمالا در آینده‌ی این فرنچایز جایی خواهد داشت. این منبع اعلام نکرده Desaad چطور و چه وقت قرار است ظاهر شود.

به آن‌هایی که نمی‌دانند باید بگوییم که Desaad توسط جک کربی خلق شده و اولین بار در Forever People 2 در سال ۱۹۷۱ ظاهر شد. Desaad که در جوانی توسط Darkseid گمراه شد، بعدا استاد شکنجه دادن شد و دشمنان خدایان جدید را زجر می‌داد. او همانند استپن‌وولف از قدرت زیادی روی آپوکولیپس برخوردار است. هرچند برخلاف Darkseid، او بیشتر حاکم و فزمانروای سیاره است.

حالا همه چیز به کمپانی برادران وارنر بستگی دارد که از اشتباهات قبلی لیگ عدالت درس گرفته و تبهکار بزرگتر و بهتری در اختیار بگیرند که اولویت دنباله این فیلم باشد. Desaad که تحت سلطه‌ی Darkseid بوده می‌تواند جایی در آینده‌ی لیگ عدالت داشته باشد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.