ویلسون بتل در نقش مامور FBI در فصل سوم Daredevil ظاهر می‌شود

28 November 2017 - 21:15

بنظر می‌رسد فصل سوم سریال Daredevil یکی از قهرمانان خود را با پیوستن ویلسون بتل (Wilson Bethel) به جمع بازیگران این سریال برای بازی در نقش مرموزی، پیدا کرده است. بعد از رویدادهای رخ داده در Defenders، سریال Daredevil وارد مرحله جدیدی شده است. با مرگ فرضی مت مورداک و اگوی تغییریافته‌اش، و بهبودی قهرمان واقعی در سری بعدی مدافعان، فصل ۳ از عناصر موجود در کتاب کامیک فرانک میلر با نام تولد دوباره (Born Again) اقتباس شده است. با اینکه ستاره‌ی سریال، چارلی کاکس (Charlie Cox) مورد قدردانی واقع شده، این فصل جدید نمی‌تواند اقتباس مستقیمی از کتاب تولد دوباره باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

بزرگترین خبرِ فصل سوم این است که قرار است ویلسون فیسک (Wilson Fisk) به Daredevil برگردد. وینسنت دونوفریو آماده‌ی بازگشت اوست و فیلمبرداری فصل سوم این سریال این ماه شروع می‌شود. خبرهای بیشتر با ادامه یافتن تولید این سریال منتشر خواهند شد اما بهتر است فکر کنیم که در این فصل از سریال The Kingpin فقط به دنبال مت مورداک نیست. با اتفاقاتی که در دنیای مارول-نتفلیکس در حال روی دادن هستند، FBI در این فصل به دنبال آشپزخانه جهنم است و این بخش شخصیتی می‌خواهد که قرار است ویلسون بتل نقش این مامور بی‌نام FBI را بازی کند. شخصیت او در وسط Daredevil قرار خواهد داشت و رقابت و خواست کینگ‌پین لایه‌ی دیگری از پیچیدگی‌ها را به فعالیت‌های آشوبگرانه‌ی مت می‌افزاید. بتل بخاطر بازی در فیلم‌های Hart of Dixie و Generation Kill شناخته شده و باید منتظر ماند و دید برای Daredevil چه چیزی در چنته دارد.


اگرچه اخبار مربوط به هنرمندان مشخص نمی‌کند بتل چه نقشی در این سریال خواهد داشت، اما این احتمال وجود دارد که نقش Sin-Eater را بازی کند. مامور S.H.I.E.L.D. که به قدرت ماورایی دست یافته و ماموریت آشوبگرانه‌ای مانند تنبیه‌گر را در کامیک‌ها برعهده دارد، اخبار قبلی شخصیت‌های فصل سوم این سریال حاکی از این بودند که Sin-Eater در نقش مامور FBI در این سریال ظاهر می‌شود. یکی از پیچیدگی‌های احتمالی این است که Sin-Eater شخصیت اسپایدرمن است اما قرارداد با سونی برای داشتن ضدقهرمان سطح پایین بسیار سودمند است.

جدا از ابرقهرمان بودن، بنظر می‌رسد Daredevil بیشتر شبیه فصل دوم و مدافعان است. Sin-Eater و FBI و کینگ-پین دشمنان پیچیده و واقعی مت هستند. اگر طرفداران خوش‌شانس باشند باسی هم ممکن است در این فصل حضور داشته باشد.

قسمت اول فصل سوم Daredevil در سال ۲۰۱۸ از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.