«متری شیش و نیم» دومین اثر سینمایی سعید روستایی مجوز ساخت گرفت

29 November 2017 - 13:30

سرانجام بعد از چند ماه کشمکش، سعید روستایی توانست برای دومین فیلم بلندش مجوز ساخت بگیرد. او در میانه تابستان درخواست مجوز «متری شیش و نیم» را به شورای صدور پروانه ساخت داده بود و اوایل شهریور خبر صادر نشدن مجوز رسانه‌ای شد. یکی از مشکلاتی که باعث شد شورا از صدور مجوز برای فیلمنامه روستایی خودداری کند، حضور پیمان معادی به عنوان تهیه‌کننده بود. ضمنا اعضای شورا با فیلمنامه هم مشکل داشتند.

در آن زمان جمال شورجه از اعضای شورای پروانه ساخت گفته بود که فیلمنامه نیاز به اصلاحاتی دارد و باید درباره آن با «تهیه‌کننده مورد تایید» صحبت شود. این ایراد باعث شد روستایی درخواست جدید مجوز را با تهیه کنندگی جمال ساداتیان به شورا ارائه دهد و حال روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرده در جلسه ۵ آذر با مجوز ساخت این فیلم موافقت شده است.

این تاخیر در صدور مجوز باعث می‌شود که روستایی و فیلمش در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر غایب باشند. از قبل اعلام شده بود که پیمان معادی و شهاب حسینی بازیگران اصلی «متری شیش و نیم» هستند.

همچنین فیلمنامه های «طبیعت» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حمید نخعی در ژانر کودک و «سرخپوست» به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی، کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی در ژانر اجتماعی پروانه ساخت دریافت کرده‌اند.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.