ریدلی اسکات و تام هاردی سرود کریسمس را می‌سازند

29 November 2017 - 18:04

ریدلی اسکات (Ridley Scott) و تام هاردی (Tom Hardy) برای تولید فیلم کلاسیک کریسمس با هم همکاری خواهند داشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

استیون نایت (Steven Knight)، نویسنده‌ی Taboo و Peaky Blinders می‌خواهد به اقتباس A Christmas Carol و چند رمان دیگر از چارلز دیکنز برای شبکه‌ی بی‌بی‌سی وان بپردازد که تاریخ پخش آن‌ها از سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

نایت در جلسه مطبوعاتی روز پنجشنبه عنوان کرد:

سوالات مربوط به روایت و داستان‌گویی توسط دیکنز پاسخ داده شده‌اند. شانس بازبینی متن و تفسیر آن به شیوه‌ای جدید، بهترین مزیت و امتیاز است. ما برای ایجاد عدالت به شانس و عقل نیاز داریم.

اسکات نیز گفت:

ادامه دادن به همکاری خلاقانه‌ی اسکات فری لندن به همراه تام و استیو که کار خود با Taboo را آغاز کرده‌اند و با هیجان و آرزو به گلچین ادبی کلاسیک‌های انگلیسی ادامه می‌دهند، فوق‌العاده است.

نایت، بی‌بی‌سی وان، اسکات فری و هاردی همگی با هم روی درام Taboo برای بی‌بی‌سی و فاکس کار کرده‌اند. هاردی در این سریال‌ها درخشیده و در Peaky Blinders نیز بازی کرده است. اگرچه هنوز مشخص نیست این بازیگر در اقتباسات دیکنز نیز حضور دارد، اما وی دوست دارد تهیه‌کننده کار باشد.

خیلی خوب است که این فرصت رو داشته باشی تا با رایدلی اسکات، استیون نایت و شرکای کاری‌مان در بی‌بی‌سی همکاری داشته باشی و این فرصت نادری برای بازبینی و تفسیر کارهای کلاسیک دیکنز است. سرود کریستمس اثر هنری فوق‌العاده‌ای است که تیم خلاقی روی آن کار خواهند کرد. هیجان زیادی در این کار خواهد بود. ما خیلی خوش‌شانسیم.

منبع: thewrap

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.