راسل کرو اشاره‌ای به ساخت دنباله‌ای بر فیلم Master and Commander دارد

30 November 2017 - 13:48

راسل کرو (Russell Crowe) مجددا خبر از احتمال ساخت دنباله‌ای برای فیلم to Master and Commander داده است. قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۰۳ منتشر شد، Master and Commander: The Far Side of the World نام داشت و در آن راسل کرو در نقش یک دریانورد بازی می‌کرد، این فیلم بر اساس رمان پاتریک ابراین (Patrick O’Brian) ساخته شده و کارگردان آن پیتر ویر (Peter Weir) است. داستان فیلم Master and Commander در دوران جنگ‌های ناپلئون رخ می‌دهد و یکی از فیلم‌های سال ۲۰۰۳ بود که طرفداران آن به شدت منتظر دنباله‌ای بر آن اثر بودند. در آن زمان عکس کرو بر روی مجله‌ی Time قرار گرفت و تیتر آن نیز Crowe in Command بود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Master and Commander توانست به فروش داخلی ۹۳ میلیون دلار دست یابد و در خارج از آمریکا ۲۰۰ میلیون دلار به فروش برساند. این فیلم توانسته بود نظر منتقدان را جذب کند و نامزد ۱۰ جایزه Academy Awards شود که در آن‌جا برنده‌ی دو جایزه شد. اگرچه رمان ابراین ظرفیت زیادی را برای ساخت یک دنباله اقتباسی دیگر فراهم کرده بود اما هرگز دنباله‌ای برای این فیلم ساخته نشد. اما اکنون شایعات به گونه‌ای است که انگار امکان ساخت دنباله‌ای بر این سری وجود دارد.

راسل کرو در توییتر رسمی خودش پستی گذاشت که به قسمت دوم فیلم Master and Commander اشاره دارد و در آن پست گفته که:

برای عاشقان مجموعه‌ی Aubrey Maturin (مجموعه‌ی داستان‌های اوبراین که مربوط به دوران ناپلئون است) باید بگویم که زمزمه‌هایی را شنیدم که انگار قرار است سفر دریایی دیگری در پیش باشد.

این اولین بار نیست که کرو پستی در توییترش مربوط به فیلمی جدید بر مبنای رمان‌‌های ابراین می‌گذارد. او در سال ۲۰۱۰ نیز پستی گذاشته بود که به طرفداران این پیشنهاد را داده بود که اگر خواهان یک فیلم از این قبیل هستید به رییس شرکت فاکس درخواست خود را ایمیل کنید، که هیچ‌گاه این پیشنهاد نتوانست آن طور که باید و شاید موفق عمل کند.

معلوم نیست منظور کرو از واژه‌ی زمزمه‌‌ها در جمله‌اش چه بود، آیا واقعا استودیو فاکس تصمیم جدی برای ساخت ۲ Master and Commander گرفته است؟ این نکته شایان به ذکر است که کرو دیگر آن ستاره‌ای که قبلا بوده نیست و از زمان ساخت قسمت اول این فیلم مدت زیادی است که می‌گذرد.

در انتها باید بگوییم که فیلم Master and Commander یکی از بهترین فیلم‌‌هایی بود که راسل کرو در آن بازی کرده است. ویر که اکنون ۷۳ سال سن دارد از سال ۲۰۱۰ به بعد فیلمی را کارگردانی نکرده و آخرین کارش The Way Back بود و او به این موضوع اشاره می‌کند که قسمت اول این فیلم به اندازه‌ی کافی نتوانست در باکس‌‌ آفیس خوب عمل کند که بتواند متضمن فروش خوب قسمت دوم فیلم شود. ما همچنان نمی‌توان با قاطعیت در‌مورد آن‌چه که پیش خواهد آمد نظری بدهیم.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.