آویرون پیکچرز فیلم Destination Wedding را منتشر خواهد کرد

30 November 2017 - 13:00

براساس اخباری که وب‌سایت ددلاین (Deadline) اخیرا منتشر کرده است، فیلم Destination Wedding «عروسی سرنوشت» که یک فیلم در ژانر طنز و رمانتیک است، قرار است تا دوباره وینونا رایدر (Winona Ryder) که سابقه بازی در آثاری چون Stranger Things «چیزهای عجیب»، Girl, Interrupted «دختر از هم گسیخته» را در کارنامه‌ی خود دارد، و کیانو ریوز (Keanu Reeves) که بازی در آثار مشهوری چون John Wick «جان ویک» و سه گانه‌ی فیلم‌های Matrix «ماتریکس» را در کارنامه‌ی خودش دارد، را در کنار هم قرار دهد؛ این فیلم قرار است تا توسط کمپانی آویرون پیکچرز (Aviron Pictures) منتشر شود. این فیلم چهارمین فیلم رایدر و ریوز است که در کنار هم ایفای نقش می‌کنند؛ آن‌ها تا کنون در فیلم‌هایی چون Bram Stoker’s Dracula «دراکولای برام استوکر»، A Scanner Darkly «یک پوینده تاریک» و The Private Lives of Pippa Lee «زندگی خصوصی پیپا لی»، با هم ایفای نقش کرده‌اند. فیلم‌برداری این فیلم اخیرا در مرکز ایالت کالیفرنیا به پایان رسیده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

وینونا رایدر (که تاکنون نامزد جایزه‌ی اسکار و برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب نیز بوده است) و کیانو ریوز، در فیلم کمدی Destination Wedding به کارگردانی و نویسندگی ویکتور لوین (Victor Levin) ایفای نقش خواهند کرد. این فیلم، داستان دو مهمان نگون‌بخت و ناخوشایند عروسی را روایت می‌کند که هردوی آنان از شرکت در این مراسم طرد شده‌اند و از یکدیگر نیز تاثیرات متقابلی می‌پذیرند. ولی برای ایفای این دو نقش، باید به دنبال بازیگران با تجربه‌ای باشیم و به آن‌ها امید داشته باشیم.

اولین فیلمی که ویکتور لوین کارگردان و نویسنده‌ی آن بود، فیلم five to seven «پنج تا هفت» بود که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و ستارگانی چون آنتون یلچین (Anton Yelchin)، برنیس مارلو (Bérénice Marlohe)، فرانک لانگلا (Frank Langella) و گلن کلوز (Glen Close) در آن ایفای نقش کردند. ویکتور لوین تاکنون موفق به کسب یک جایزه‌ی گلدن‌گلوب شده است و او تاکنون چهار بار نامزد جایزه امی نیز شده است؛ پروژه‌های دیگری که او نویسندگی آنان را بر عهده داشته است نیز شامل، فیلم Mad About You Mad Men، فیلم Win a Date with Ted Hamilton «قرار با تد همیلتون» محصول سال ۲۰۰۴، و Then She Found Me «آنگاه او مرا پیدا کرد» محصول سال ۲۰۰۸ بوده است.

گیل لیون (Gail Lyon) از طرف کمپانی سان‌شاین پیکچرز (Sunshine Pictures) و الیزابت دل (Elizabeth Dell) از طرف کمپانی دو شتر (Two Camel Films)، تولیدکنندگان این فیلم هستند. کمپانی اویرون پیکچرز نیز حقوق فروش این فیلم در آمریکای شمالی را کسب کرده است. بسیار هیجان‌انگیز است تا دوباره کیانو ریوز و وینونا رایدر را در این فیلم در کنار یک‌دیگر ببینیم.

منبع: Comingsoon

 

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.