«زرد» ۵ میلیاردی و «خفه‌گی» ۴ میلیاردی شد

30 November 2017 - 17:00

با انتشار جدول فروش هفتگی فیلم‌های سینمایی در روز گذشته، روابط عمومی‌های سه فیلم «زرد»، «خفه‌گی» و «خالتور» آخرین میزان فروش فیلم‌هایشان را اعلام کردند. بر اساس این اخبار، این سه فیلم به ترتیب توانستند فروششان را از مرز ۵، ۴ و ۳ میلیارد تومان عبور دهند.

فیلم سینمایی «زرد» اولین ساخته سینمایی مصطفی تقی‌زاده، با بازی بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان،‌ بهاره کیان افشار و شهرام حقیقت‌دوست، از دوازدهم مهرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم که در هفته گذشته با در اختیار داشتن ۳۷ سالن،‌ ۱۲۶ میلیون تومان فروش کرد، بنا بر اعلام فیلمیران تا کنون ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان فروش کرده است تا پس از «رگ خواب» دومین فیلم پرفروش غیر کمدی سینمای ایران لقب گیرد.

جدیدترین ساخته سینمایی فریدون جیرانی با بازی نوید محمدزاده، الناز شاکردوست، ماهایا پطروسیان، پردیس احمدیه و پولاد کیمیایی از اواخر مهر ماه در سینماهای کشور به روی پرده رفت. بنا بر اعلام روابط عمومی این فیلم «خفه‌گی» تا به امروز ۴ میلیارد تومان فروش کرده است. فیلم فریدون جیرانی در هفته گذشته با در اختیار داشتن ۹۱ سالن سینمایی، ۲۶۷ میلیون تومان فروش کرد.

اما پرفروش ترین فیلم این روزهای سینمای ایران، با بازی محمدرضا شریفی نیا، پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، علی صادقی، سحر قریشی و… با فروش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی در هفته گذشته، توانست فروش کل خود را از مرز ۳ میلیارد تومان عبور دهد. «خالتور» در ۱۷۴ سالن سینمایی به نمایش درمی‌آید.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.