کارگردان فیلم The Parts You Lose، با هنرنمایی آرون پال معرفی شد

1 December 2017 - 14:00

کریستوفر کنتوِل (Christopher Cantwell)، یکی از خالقان سریال Halt and Catch Fire محصول شبکه AMC، فیلم هیجان‌انگیز The Parts You Lose «بخش‌هایی که تو از دست می‌دهی» با هنرنمایی آرون پال (Aaron Paul) را کارگردانی خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

کنتول این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از دارن لمک (Darren Lemke) مقابل دوربین خواهد برد که داستان دوستی نامطلوب یک پسر ناشنوا با نام وسلی (Wesley) و ماموری فراری که در مزرعه خانوادگی داکوتا پناه گرفته است را دنبال می‌کند.

دنی مورفی (Danny Murphy) نیز در این فیلم حضور خواهد داشت و برای نخستین بار در یک فیلم سینمائی نقش‌آفرینی می‌کند. مورفی از طریق سازمان Deaf West Theatre که به دنبال فرد ناشنوای مناسب این نقش در سراسر جهان گشته بود، برای حضور در این فیلم سینمائی انتخاب شده است.

شرکت H Collective با مشارکت Gran Via که متعلق به مارک جانسون (Mark Johnson) است، وظیفه تامین بودجه مورد نیاز جهت ساخت این فیلم را بر عهده دارد. پال علاوه بر بازی در فیلم «بخش‌هایی که از دست می‌دهی» به عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه حضور دارد و با مشارکت تام ویلیامز (Tom Williams) و جانسون آن را تهیه و تولید خواهد کرد. جانسون در سریال Halt and Catch Fire کنتول به عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور داشته و با وی همکاری کرده است.

هنوز تاریخ اکران فیلم «بخش‌هایی که از دست می‌دهی» اعلام نشده است و مشخص نیست که از چه زمانی ساخت و تولید آن آغاز خواهد شد.

منبع : هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.