جیمز منگولد ساخت اقتباس سینمائی رمان کودکانه Crenshaw را بر عهده گرفت

1 December 2017 - 17:00

جیمز منگولد (James Mangold)، نویسنده و کارگردان باتجربه هالیوود، که کارگردانی فیلم تحسین‌شده Logan «لوگان» محصول استودیوی «فاکس قرن بیستم» را بر عهده داشته، برای هدایت ساخت اقتباس سینمائی رمان کودکانه Crenshaw برای این استودیو انتخاب شده است. رمان Crenshaw توسط نویسنده برنده جایزه Newbery کاترین اپلگیت (Katherine Applegate) به نگارش در آمده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

کتاب اپلگیت داستان جکسون (Jackson)، پسر جوانی را روایت می‌کند که خانواده‌اش را از دست داده و پس از آن با گربه‌ای خیالی و غول‌پیکر با نام Crenshaw همراه می‌شود تا زندگی خود و برخی دیگر را نجات دهد.

اقتباس سینمائی دیگر رمان برنده جایزه اپلگیت یعنی کتاب The One and Only Ivan «یکی و آن هم ایوان» هم در دستور کار قرار دارد و قرار است که انیمیشنی از روی آن ساخته گردد. سازندگان این انیمیشن با آنجلینا جولی (Angelina Jolie) برای حضور در این پروژه و صداپیشگی به توافق رسیده‌اند.

Crenshaw که یک اقتباس لایو اکشن خواهد بود توسط کیک‌استارت پروداکشنز (Kickstart Productions)، سازنده فیلم Wanted «تحت تعقیب»، تهیه و تولید خواهد شد. نگارش نسخه اولیه فیلمنامه اقتباسی این پروژه را فردریک ستون (Frederick Seton) بر عهده داشته است.

در حال حاضر منگولد پروژه‌های متعددی را جهت ساخت در برنامه دارد و بنابراین مشخص نیست که فیلم Crenshaw چه زمانی تولید خواهد شد. آخرین فیلم کارگردانی شده توسط او، فیلم موفق «لوگان» بود که در آن هیو جکمن (Hugh Jackman) برای آخرین بار به ایفای نقش شخصیت محبوب وولورین (Wolverine) پرداخت. این فیلم ابرقهرمانانه توانست بیش از ۶۱۶ میلیون دلار در گیشه‌های سراسر جهان بفروشد و با تحسین منتقدان و تماشاگران هم روبرو شد. منگولد برای نگارش فیلمنامه و کارگردانی نسخه فرعی فیلم «لوگان» با محوریت شخصیت جوان X-23 انتخاب شده است.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.