شخصیت اول فیلم لایو-اکشن مولان مشخص شد

1 December 2017 - 15:20

جست‌و‌جو‌های استودیو دیزنی برای یافتن شخصی مناسب برای بازی در فیلم لایو-اکشن مولان (Mulan) به پایان رسید. به نقل از تی‌اچ‌آر Liu Yifei که بازیگری چینی است و با نام کریستال لیو (Crystal Liu) نیز شناخته می‌شود به عنوان بازیگر نقش اول مولان انتخاب شده است. استودیو دیزنی به دنبال شخصی بود که با هنر‌‌های رزمی آشنا باشد، شهرت لیو به‌ خاطر بازی در چندین درام تلویزیونی در دهه گذشته است که از جمله‌ آن‌ها Forbidden Kingdom است که با جکی چان (Jackie Chan) و جت لی (Jet Li) در سال ۲۰۰۸ بازی کرده بود و سریال Outcast که در سال ۲۰۱۴ به همراه نیکولاس کیج (Nicolas Cage) و هایدن کریستنسن (Hayden Christensen) نقش‌‌‌آفرینی کرده است، او همچنین اخیرا به علت بازی در فیلم The Chinese Widow به شهرت خود افزوده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

انیمیشن مولان در سال ۱۹۹۸ توسط استودیو دیزنی ساخته شده بود، این انیمیشن که برگرفته از افسانه‌ای چینی است ماجرای یک دختری را روایت می‌کند که ظاهر خود را شبیه مردان می‌کند تا بتواند جایگاه پدر مسنش را در ارتش از آن خود کند.

فیلم لایو-اکشن مولان بخشی از تلاش‌های جاه طلبانه‌ی دیزنی برای اقتباس از انیمیشن‌‌های کلاسیک خود است. دیزنی در تلاش برای ساختن فیلم‌‌های لایو-اکشن از روی انیمیشن‌‌های کتاب جنگل ۲ (The Jungle Book 2)، شیر شاه (The Lion King)، دامبو (Dumbo)، پینوکیو (Pinocchio)، وینی د پو (Winnie the Pooh)، پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid) و چندین انیمیشن دیگر است.

لورن هاینک (Lauren Hynek) و الیزابت مارتین (Elizabeth Martin) فیلم‌نامه مولان را نوشته‌اند، جی.سی اسپینگ (J.C. Spink) و کریس بندر (Chris Bender) نیز تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.