لیندا کاردلیانی به ماهرشالا علی در فیلم Green Book پیوست

1 December 2017 - 19:00

لیندا کاردلیانی (Linda Cardellini) به ویگو مورتنسن (Viggo Mortensen) و ماهرشالا علی (Mahershala Ali) در درام زندگی‌نامه‌ای Green Book «کتاب سبز» پیوست. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

شرکت Participant Media این فیلم را که توسط پیتر فارلی (Peter Farrelly) کارگردانی می‌شود را تهیه و تولید خواهد کرد و وظیفه تامین بودجه مورد نیاز ساخت آن را هم بر عهده دارد. داستان این فیلم درباره مردی ایتالیایی-آمریکایی با بازی مورتنسن است که در سال ۱۹۶۲ میلادی مامور می‌شود تا دکتر دان شیرلی (Dr. Don Shirley) با بازی ماهرشالا علی که یکی از بهترین خوانندگان جاز دنیاست را در تور کنسرت‌هایش از شهر نیویورک تا جنوب همراهی کند. آن‌ها از Negro Motorist Green Book استفاده کرده تا محل کنسرت‌هایشان نظیر متل‌ها، رستوران‌ها، ایستگاه‌های بنزین و… را زیر نظر Mason-Dixon Line که به سیاه‌پوستان خدمت می‌کرد را پیدا کنند.

فارلی علاوه بر کارگردانی این فیلم، فیلمنامه آن را همراه با نیک واله‌لونگا (Nick Vallelonga) و بریان کوری (Brian Currie) به رشته تحریر در آورده است.

جیم بورک (Jim Burke)، چارلز وسلر (Charles Wessler) و فارلی با مشارکت واله‌لونگا و کوری این فیلم را تهیه و تولید خواهند کرد. جف اسکول (Jeff Skoll) از Participant و جاناتان کینگ (Jonathan King) همراه با جان اسلاس (John Sloss) از استودیوی Cinetic Media و استیو فارنسث (Steve Farneth) و همچنین کوامه پارکر (Kwame Parker) به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در ساخت فیلم «کتاب سبز» نقش دارند.

شرکت Amblin Partners توزیع فیلم «کتاب سبز» را بر عهده دارد که قرار است تا چند هفته دیگر مقابل دوربین برود و مراحل ساخت و فیلمبرداری‌اش آغاز گردد.

منبع : هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.